Glavne aktivnosti projekta uključuju programe za učenike, programe za učitelje i stručne suradnike te učeničku konferenciju i jednodnevni kamp "Proljetna škola kreativnosti” koji će se održati krajem školske godine u Osijeku
Udruga Klikeraj iz Osijeka jedna je od vodećih organizacija za
rad s darovitom djecom i učenicima u Hrvatskoj. Tijekom
posljednjih osam godina profilirala se kao prepoznatljiv tim
stručnjaka koji svojim djelovanjem ukazuju na važnost rada s
darovitim učenicima kao ključnog društvenog potencijala.
I ove školske godine tim udruge Klikeraj okupio je partnere kako
bi realizirali projekt “Škola za 21. stoljeće, škola za
kreativnost” koji se provodi od 2016. godine zahvaljujući
financijskoj potpori Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Partneri projekta sljedeće su osnovne škole s područja Osijeka i
Slavonije:
- OŠ Ivana Martinovića (Štitar)
- OŠ “Ivana Brlić Mažuranić” (Strizivojna)
- OŠ “Vjekoslav Klaić” (Garčin)
- OŠ Đakovački Selci (Đakovački Selci)
- OŠ “Dr. Stjepan Ilijašević” (Oriovac)
- OŠ Drenje (Drenje)
- OŠ “Silvije Strahimir Kranjčević” (Levanjska Varoš)
- OŠ Antuna Mihanovića (Osijek)
- OŠ “Ivan Goran Kovačić” (Slavonski Brod)
- OŠ Kralja Tomislava (Našice)
- OŠ Ivana Filipovića (Osijek)
- OŠ Nikole Andrića (Vukovar)
- OŠ “Antun i Stjepan Radić” (Gunja).
Osnovna je ideja projekta prepoznavanje učenika s visokim
potencijalima i razvijanje njihove kreativnosti. Kako bi se to
postiglo, učitelji i stručni suradnici bit će educirani kroz niz
edukacija iz područja kreativnosti i darovitosti te će biti
obučeni za primjenu suvremenih metoda u radu s darovitim
učenicima.
Glavne aktivnosti projekta uključuju programe za učenike,
programe za učitelje i stručne suradnike te učeničku konferenciju
i jednodnevni kamp “Proljetna škola kreativnosti” koji će se
održati krajem školske godine u Osijeku.
Na toj konferenciji učenici će prezentirati rezultate svog
istraživačkog rada, razmjenjivati iskustva i stjecati nova
poznanstva i prijateljstva.
Tim, kao i drugim projektima, stručnjaci iz udruge Klikeraj
nastoje razviti kompetencije škola i lokalnih zajednica kako bi
pravovremeno prepoznali učenike s visokim potencijalima, stvorili
poticajno okruženje i prilike za razvoj talenata. Daroviti
učenici, zahvaljujući svojim predispozicijama i sposobnostima,
imaju najveću mogućnost mijenjati i unaprjeđivati zajednicu u
kojoj žive.