Osječko-baranjska županija krije brojne ljepote za sve hedoniste
Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana
lansirala je kampanju “Via Slavonija Baranja”
kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji nudi
istok Hrvatske.
Uz krilaticu Hedonizam je na istoku i duhovitu kampanju koja je
rezultat suradnje s marketing agencijom BBDO iz Zagreba te
suvremeni vizual koji prikazuje bogatstvo Slavonije i Baranje
osječkog dizajnera Marko Jovanovca, TZ Osječko-baranjske županije
želi skrenuti pažnju na zanimljiviju ponudu
destinacije.
>> Duhovita kampanja TZ OBŽ – “Via Slavonija i Baranja”
Uz novootvorenu turističku atrakciju smještenu u Parku prirode
Kopački rit – interpretacijski centar Tikveš, tu su brojne
obiteljske i povijesne vinarije, Državna ergela Đakovo,
autentična turistička gospodarstva, divni Osijek i Đakovo,
nepregledna polja žita i uljane repice, impresivni krajolici
smješteni uz Dunav i Dravu, plemićka ostavština i obilje
hedonizma nadohvat ruke.
Sve su to razlozi da ovog proljeća krenite u otkrivanje Slavonije
i Baranje!