velika promocija

Kadrove Osijeka s ovogodišnjeg Pannonian Challengea vidjelo je više od 500 milijuna kućanstava u 93 zemlje svijeta

Ivica Benić/SiB.hr

Na samom natjecanju je sudjelovalo više od 200 sportaša iz 24 zemlje svijeta čime se festival pozicionirao kao jedan od najprepoznatljivijih hrvatskih brendova

Već 22 godine Pannonian Challenge, festival
ekstremnog sporta i urbane kulture, uspješno odolijeva svim
izazovima i iz godine u godine nameće nove standardne, kako u
vidu samih sportskih rezultata tako i u smislu organizacije.
Pannonian Challenge se godinama pretvorio u jedno od najvažnijih
događanja u Osijeku, ali i cijeloj Slavoniji, a zbog svog
međunarodnog karaktera nadišao je granice Hrvatske. Važnost ove
manifestacije stoga je za Osijek neupitna jer upravo zahvaljujući
njoj grad na Dravi se u svijetu pozicionira kao središte sporta,
zabave, dobre atmosfere i timskog duha. Predanost i neodustajanje
kad postane najteže glavne se karakteristike svakog vrhunskog
sportaša, a upravo taj duh ima i cijeli organizacijski tim
Pannonian Challengea što se posebno dokazalo posljednje dvije
godine kada je održavanje festivala zbog pandemije dovedeno u
pitanje. Malo tko, ne samo u Hrvatskoj, nego i u svijetu, se u
tim trenucima usudio održavati bilo kakvo natjecanje, no osječki
tim pronašao je način kako organizirati festival uz poštivanje
svih epidemioloških mjera, a da ni sudionici, a ponajprije
publika – glavni nositelj dobre atmosfere – ne budu zakinuti.

Na 22. izdanju Pannonian Challengea sudjelovalo je više
od 200 sportaša iz 24 zemlje svijeta, a njihove nastupe pratilo
je više od 15 tisuća posjetitelja tijekom pet dana
festivala
. U samu organizaciju događanja, ali i u
investiranje u objekte kao i samu promociju događanja, a samim
time i Osijeka te cijele Hrvatske uloženo je više od tri milijuna
kuna. Priliku za vidjeti kadrove s Pannonian Challengea imali su
gledatelji u čak 93 zemlje svijeta. Naime, na medijskoj platformi
Icarus Sport emitirana je emisija “The Outdoor Sports Show” u
kojoj je dio posvećen osječkom festivalu i prikazan je na 53
sportska kanala, a medijski domet je veći od milijardu i
300 milijuna kućanstava diljem svijeta
. Uz to, video se
prikazuje na letovima kompanija Air China, Air Canada, Qatar
Airways, KLM Royal Dutch Airlines, Oman Air, TAP Air Portugal te
mnogih drugih, a kroz listopad 2021. ga je vidjelo više desetaka
tisuća ljudi, s važnom napomenom da se video prikazuje i tijekom
studenog.

Veliku i nezamjenjivu ulogu u organizaciji i provedbi cijelog
projekta imaju volonteri, popularno zvano VolonterOSi, koji se
svake godine u velikom broju odazovu na sudjelovanje, a mnogi od
njih su dio projekta i po nekoliko godina zaredom. Sa svakim
festivalom proširuju svoja znanja jer je i sam cilj ovog projekta
uključiti ih u razne sfere poslovnih procesa kako bi pri
zapošljavanju imali što konkretnija iskustva. Tijekom
ovogodišnjeg festivala aktivno je bilo više od 100 volontera koji
su odradili više od 4400 volonterskih sati, a sve je to ujedno i
dio Erasmus+ Sport projekta Urban Sport and Culture Volunteers u
sklopu kojeg je Pannonian Challenge jedan od rijetkih projekata
koji volonterima omogućava stjecanje Youthpass certifikata kao
potvrde o stečenim vještinama i kompetencijama, prijeko
potrebnima na današnjem tržištu rada. Svojim prisustvom 22.
Pannonian Challenge uveličali su i partneri iz pet zemalja koji
su u Osijek stigli kao dio Erasmus+ Sport projekta.

Sportski značaj Pannonian Challengea dodatno je potvrđen ove
godine kad je prvi put jedna od disciplina u kojoj se natječu
sudionici u Osijeku, BMX freestyle postala ujedno i olimpijska
disciplina, a u postavljanje skate parka u Tokiju na Olimpijskim
igrama sudjelovala je i osječka ekipa predvođena Igorom
Vukadinovićem Pokijem i Zdenkom Liškom, predsjednikom Udruge
Pannonian.

“Pannonian Challenge svake godine pozicionira Osijek na karti
svijeta kao grad sporta, urbane kulture i zabave, ali i grad
neuništivog karaktera. Još važnije, PC ima snažan, višestruki
utjecaj na lokalnu zajednicu. Uz svjetska imena natjecatelja u
ekstremnom sportu, privlači veliki broj lokalne, regionalne,
nacionalne i internacionalne publike, oba spola, različite dobi,
ali zajedničkih afiniteta. Puni smještajni kapaciteti, puni
restorani i kafići, dodatni interes za naš grad, sve je to dio
PC-a. Fotografije Osijeka koje su samo ove godine obišle svijet
prava su razglednica našega grada. Maksimalni, puni potencijal
Pannonian Challenge moći će ponovo pokazati nakon završetka
pandemije, kada svim zainteresiranim dionicima bude omogućen
dolazak, kako na tribinu, tako i na zabavni dio, što čini potpuni
Pannonian Challenge doživljaj i cjeloviti turistički
proizvod”, izjavio je gradonačelnik grada Osijeka,
Ivan Radić.

 “Pannonian Challenge kao najveći festival ekstremnog sporta
i urbane kulture u ovom dijelu Europe postao je istinski brand
istoka Hrvatske, Osijeka i Osječko-baranjske županije. Unatoč
brojnim zaprekama i iskušenjima koje je pred organizatore stavila
pandemija korona virusa, ove je godine održano i 22. izdanje,
gdje je nakon prošlogodišnjeg “zatvorenog” PC-a, vraćena i
publika na tribine. Više od 200 sportaša iz cijeloga svijeta
ponovo je imalo priliku doživjeti Slavoniju i Baranju, a putem
malih ekrana slika Osijeka i Osječko-baranjske županije stigla je
i u milijune domova. Manifestacije poput ove, osim što donose
uistinu vrhunsku zabavu, atraktivnu sliku i pregršt adrenalina,
nose i niz drugih benefita za naš kraj. Prvenstveno u
gospodarskom smislu, jer su uložena značajna sredstva u samu
organizaciju, a vrijednost medijske promocije mjeri se u
milijunima. Stoga čestitam organizatorima na svemu što čine za
manifestaciju, a time i za naš grad i županiju jer su još jednom
pokazali da su dorasli ovako ozbiljnom zadatku koji ima iznimnu
vrijednost na svjetskoj razini,” izjavio
je Ivan Anušić, župan Osječko-baranjske
županije.

“Sretni smo što je Pannonian Challenge usprkos koronakrizi uspio
‘napraviti posao’ i 22. godinu za redom promovirao naš grad,
županiju i državu te unio pozitivu među naše sugrađane. Ove
brojke i podaci najbolje pokazuju utjecaj Pannoniana na sve nas i
zajednicu u kojoj živimo, a zahvaljujući našim partnerima i
razumijevanju vlasti preživjeli smo najgore i planiramo jak
povratak – domaćinstvo Svjetskog kupa u BMX-u u sklopu 23.
Pannonian Challengea! Ispred nas je velik posao, ali vjerujemo da
ćemo u tome uz podršku svih naših partnera i suradnika uspjeti,
baš kao i svih prethodnih godina”, izjavio je Jurica
Barać
, direktor festivala Pannonian Challengea.

Pannonian Challenge postao je svojevrstan brand svog grada, ali i
cijele države i već godinama ostvaruje visoku razinu svjetske
promocije grada Osijeka, Osječko-baranjske županije i Hrvatske.
No ako pitate Osječane, Pannonian Challenge je puno više od toga.
On je stil života koji najbolje ocrtava karakter Slavonaca –
nepobjedivi i neustrašivi kad je najteže, svjesni da je u svemu
uvijek najvažnije zajedništvo.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari