doris pinčić zaštitno lice

Započinje prva nacionalna kampanja ruralnog turizma “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”

Cilj kampanje je promocija bogate ponude hrvatskih ruralnih destinacija

Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica s
ciljem dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih
destinacija na domaćem tržištu pokreću promotivnu kampanju
“Doživi domaće. Istraži ruralnu
Hrvatsku!”
. Zaštitno lice kampanje i autorica
zanimljivih video materijala je popularna voditeljica
Doris Pinčić. Kampanja, koja je predstavljena
danas u Slavonskom Brodu, sastojat će se od 12 tematskih video
priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda
hrvatskih ruralnih područja.

“Danas stavljamo u fokus svo bogatstvo koje ruralna Hrvatska može
pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, prve
nacionalne kampanje ruralnog turizma, kroz putovanja ruralnom
Hrvatskom otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i
srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta
upravo ove vrste turizma. U današnje vrijeme kada je sigurnost
jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, a turisti sve više
traže boravak u prirodi i svježem zraku, ruralni turizam je
proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u
očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora, do gastronomskih
užitaka u domaćim proizvodima. Ruralni turizam donosi novu
kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma kroz obogaćivanje ponude i
mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo
danas potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive
domaće”, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina
Brnjac
.

“Ruralni turizam u pandemijskim se okolnostima istaknuo kao
izuzetno tražen turistički proizvod, a prema istraživanjima u
narednim će godinama biti sve traženiji, kako od strane
inozemnih, tako i od strane domaćih gostiju koji se sve više
okreću istraživanju neotkrivenih turističkih bisera Hrvatske.
Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj
prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona
iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo našom novom
promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i
potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno
zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe naše”, istaknuo je
direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan
Staničić
.

Pripremljeni video materijali usmjereni su na promoviranje
pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i
opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog
materijala svih navedenih destinacija. Aktivnosti u sklopu
kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja
turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u
hrvatskim ruralnim destinacijama.

Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima
komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz
oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Kampanju je uz
Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma
Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i
pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari