Cilj kampanje je promocija bogate ponude hrvatskih ruralnih destinacija
Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica s
ciljem dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih
destinacija na domaćem tržištu pokreću promotivnu kampanju
“Doživi domaće. Istraži ruralnu
Hrvatsku!”. Zaštitno lice kampanje i autorica
zanimljivih video materijala je popularna voditeljica
Doris Pinčić. Kampanja, koja je predstavljena
danas u Slavonskom Brodu, sastojat će se od 12 tematskih video
priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda
hrvatskih ruralnih područja.
“Danas stavljamo u fokus svo bogatstvo koje ruralna Hrvatska može
pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, prve
nacionalne kampanje ruralnog turizma, kroz putovanja ruralnom
Hrvatskom otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i
srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta
upravo ove vrste turizma. U današnje vrijeme kada je sigurnost
jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, a turisti sve više
traže boravak u prirodi i svježem zraku, ruralni turizam je
proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u
očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora, do gastronomskih
užitaka u domaćim proizvodima. Ruralni turizam donosi novu
kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma kroz obogaćivanje ponude i
mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo
danas potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive
domaće”, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina
Brnjac.
“Ruralni turizam u pandemijskim se okolnostima istaknuo kao
izuzetno tražen turistički proizvod, a prema istraživanjima u
narednim će godinama biti sve traženiji, kako od strane
inozemnih, tako i od strane domaćih gostiju koji se sve više
okreću istraživanju neotkrivenih turističkih bisera Hrvatske.
Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj
prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona
iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo našom novom
promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i
potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno
zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe naše”, istaknuo je
direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan
Staničić.
Pripremljeni video materijali usmjereni su na promoviranje
pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i
opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog
materijala svih navedenih destinacija. Aktivnosti u sklopu
kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja
turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u
hrvatskim ruralnim destinacijama.
Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima
komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz
oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Kampanju je uz
Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma
Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i
pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.