head on east

Maštaš o putovanju? Postani hedonist – otkrij čari hrvatskog istoka!

Pomaknuti granice u percepciji ove zanimljive i još turistički neotkrivene regije Hrvatske

Turistička zajednica Osječko-baranjske županije
zajedno s turističkim zajednicama Bilja, Baranje, Osijek,
Draža, Đakova, Erduta, Donjeg Miholjca, Valpova, Bizovca, Našica
i Belišća
organizirala je ovaj petak druženje s
novinarima na prvoj ovogodišnjoj “turističkoj kavi”.
Predstavljene su tom prilikom brojne inicijative i projekti s
kojima se sustav aktivno priprema za turističku sezonu. Terasa
ugostiteljskog objekta “Kopika” simbolično je odabrana kao mjesto
susreta koje nudi najljepši pogled na Osijek, gdje se ujedno
spajaju Slavonija i Baranja.

Susret je započeo čitanjem pisma Slavonaca i Baranjaca s pozivom na
kretanje, pomicanje granica i otkrivanje ove živopisne
destinacije već od proljeća. To je bio uvod u novu promotivnu
kampanju Turističke zajednice Osječko-baranjske županije pod
nazivom “Pomakni granice” koja je krenula ovaj tjedan na
nacionalnoj razini.

Predstavljen je i daljnji razvoj brand platforme
HeadOnEast Croatia/Visit Slavonia Baranja i novi
vizuali za destinacije koje čine ponudu na razini
Osječko-baranjske županije. Tako po prvi put pod jednim vizualnim
identitetom “nastupaju” sve tri baranjske turističke zajednice –
Turistička zajednica Općine Bilje – Kopački rit,
Turistička zajednica Općine Draž i područna Turistička zajednica
Baranje
. Uz to, ove neformalno udružene turističke
zajednice u suradnji sa županijskom turističkom zajednicom,
organiziraju ovo proljeće novo događanje pod nazivom “Mjesec baranjske kuhinje” usklađeno sa aktualnim
epidemiološkim mjerama. Od 10. travnja do 2. svibnja svaki vikend
održati će se na ruralnim imanjima radionice na otvorenom za 25
sudionika na temu pripreme autentičnih baranjskih jela poput
perkelta od soma, štuke u mundiru, graha u ćupu i drugih
delikatesa. Uz to baranjski restorani nudit će i stara jela u
novom ruhu.

Predstavljeni su i projekti koji se provode u suradnji s
Ministarstvom turizma i sporta i Hrvatskom turističkom
zajednicom
poput “Safe stay in
Croatia”
i posebne ponude za digitalne nomade.

Projekt “Safe stay in Croatia” komunicira Hrvatsku kao sigurnu
turističku destinaciju kroz dodjelu oznake istoimenog naziva.
Oznaka se dodjeljuje besplatno dionicima iz
hrvatskog turističkog sektora i ostalima koji su dio lanca
putovanja, koji se prijave u sustav te ispune prijamni obrazac
kojim potvrđuju i jamče poštivanje i provođenje aktualnih
zdravstvenih i sigurnosnih preporuka Hrvatskog zavoda za javno
zdravstvo. Kako je od početka godine na snazi novi Zakon o
strancima koji omogućava boravak u Hrvatskoj do godinu dana,
Turistička zajednica Osječko-baranjske županije uključila se u
projekt promocije destinacije kao idealnog mjesta boravka za
digitalne nomade kroz ponudu posebnih programa
koji su pripremljeni u suradnji s Golden Slavonia Travel
i Maksi Toursom
, lokalnim turističkim agencijama koje se
bave isključivo privlačenjem gostiju u Slavoniju i Baranju.
 

Uz to destinacija je predstavljena od 16. do 18. ožujaka na
MEETEX-u, poslovnom sajmu kroz ponudu
kongresnog i team-building programa međunarodnim
kupcima. Sajam hrvatske kongresne industrije ovoga puta održao se
virtualno, a Turistička zajednica Osječko-baranjske županije,
Hotel Osijek i Golden Slavonia Travel predstavili su ponudu
destinacije na desetak B2B sastanaka održanih putem zoom
platforme s potencijalnim kupcima iz Izraela, Njemačke, Austrije,
Finske, Belgije, Francuske i Italije. Sugovornici su bili
predstavnici velikih kompanija poput Ericssona te turističke i
“event” agencije specijalizirane za manje grupe i incentive
programe.

Aktivno se radi i na razvoju novih proizvoda poput kružnih
cikloturističkih ruta na najatraktivnijim
lokacijama u suradnji sa Osječko-baranjskom
županijom
, koja je ovih dana prijavila projekt na tu
temu na natječaj Ministarstva turizma i sporta. U međuvremenu
Turistička zajednica grada Đakova neformalno se
udružila s općinama na području Đakovštine te je krenula u
pripremu prvih “outdoor” ruta.

Direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije,
Ivana Jurić, ističe kako je cilj svih aktivnosti
i nove kampanje pozvati domaće posjetitelje na kretanje prema
istoku Hrvatske i Slavoniji i Baranji, ali i Slavonije i Baranje.
Dojam o Slavoniji i Baranji najčešće se potpuno mijenja nakon
prve posjete i doživljaja koje destinacija nudi. Stoga ne dvojite
kuda ovo proljeće, već pomaknite svoje granice i krenite u
osvajanje Slavonije i Baranje!

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari