Nastavno na prethodna dva Foruma održana u Osijeku 2018. i 2019. godine, u petak 3. srpnja 2020. godine održat će se 3. Forum ICT-društvo pod nazivom "Novi mediji, nova društvena realnost”. Forum će se održati od 9:30 do 15:30 sati u Auli glagoljice, na prvom katu Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Novi mediji označavaju tehnološku revoluciju proizvodnje, komunikacije i prenošenja informacija korištenjem naprednih tehnologija i inovativnih kanala komunikacije. Od digitalizacije postojećih medija do potpuno novih pristupa, cilj je dosezanje krajnjih korisnika te potpune interakcije proizvođača i korisnika informacija.
Što se sve smatra novim medijima? Po čemu su drukčiji od starih medija? Jesu li i kako utjecali na promjene navika korisnika? Imaju li stari mediji budućnost? O svemu tome raspravljat će gosti iz poduzetničkog i korporativnog sektora, politike, akademske zajednice i medija.
Pandemija COVID-19 potaknula je ili ubrzala promjene u društvu, mnoge upravo uz pomoć novih medija. Kao jedna od prvih konferencija u Hrvatskoj nakon relaksiranja epidemioloških mjera, ali uz poštivanje svih protuepidemijskih uputa, Forum je organiziran kao kombinacija klasične konferencije s fizičkim prisustvom sudionika (onsite) i virtualne uz pomoć modernih komunikacijskih tehnologija (offsite).
Konferencija će se održati 3. srpnja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.
Dosadašnji forumi s po 3 panel rasprave bili su zanimljivi publici i gostima, pa će i forum “Novi mediji, nova društvena realnost” biti koncipiran na isti način, s temama panela kako slijedi:
1. Kako novi mediji transformiraju društvo – utjecaj novih medija na obrazovanje, znanost, elitnu i masovnu kulturu, gospodarstvo i politiku, te kako mijenjaju svakodnevni život i utječu na transformaciju društva 21. stoljeća;
2. Novi mediji u izbornim kampanjama – pojavom novih medija mijenja se način političkog komuniciranja u izbornim kampanjama, a svrha je ovog panela pokazati tranziciju iz klasičnih tehnika komuniciranja posredovanih starim medijima, u nove tehnike koje donose novi mediji;
3. Novi mediji i brending – razvoj i primjena novih medija u korporativne svrhe, na primjeru poduzeća s iskustvom u (re)pozicioniranju na tržištu vidjeti kojim se metodama i strategijama koriste u stvaranju brenda te na koji način koriste nove medije u promociji proizvoda. Paneliste, uvodničare i moderatore panela pogledajte u programu Foruma.
Glavni partneri ovogodišnje konferencije su Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku (AUKOS), Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek (FERIT), Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS) i Grad Osijek.
POPUST 50% NA KOTIZACIJE!
Prvih dvoje koji se jave na e-mail adresu ostvaruju pravo na 50% popusta na kotizaciju! U naslovu emaila navedite: Popust 50%, a u sadržaju samo ime, prezime i medij SiB.hr putem kojega ostvarujete popust. Povratno ćete dobiti vaučer za kupovinu kotizacije.
Više o Forumu pogledajte na web stranici ictsocietyforum.com