primili priznanja

Restoran u Osijeku i Iloku uvršteni u Michelinov vodič za 2020. godinu

Restoran Club Waldinger iz Osijeka i restoran Dunav iz Iloka zavrijedili su Michelinova priznanja koja im je uručio Oliver Boček, direktor METRO centra u Osijeku. Club Waldinger dobio je Michelinovu preporuku, a restoran Dunav dobio je Michelinovu oznaku Bib Gourmand

U Michelinov vodič za 2020. godinu uvršteno je ukupno 70
restorana iz svih krajeva Hrvatske, čime je hrvatska gastro scena
obogaćena sa sedam novih domaćih restorana koji nose Michelinovu
preporuku.

“Kvalitetu hrvatskih restorana iz godine u godinu potvrđuju
Michelinova priznanja. Ovom prilikom želim čestitati osječkom
Clubu Waldinger te iločkom Dunavu, našim dugogodišnjim partnerima
koji su svojim umijećem i predanošću vrhunskom iskustvu svojih
posjetitelja, zaslužili ovo prestižno priznanje. Ponosni smo što
nam suradnja s Michelinovim vodičem omogućuje da i na ovaj način
budemo dio uspjeha vrhunskih hrvatskih restorana. U trenutnim
okolnostima, kada su ugostitelji suočeni s izazovima u
poslovanju, Michelinova priznanja mogu doprinijeti pozicioniranju
hrvatskih restorana na gastronomskoj karti izvrsnosti i zato
mi je drago što METRO i na ovaj način može dodatno podržati
promociju hrvatske gastronomije”, rekao je Oliver
Boček
, direktor METRO centra u Osijeku.

METRO je dugogodišnji partner Michelin vodiča, koji je
međunarodna referenca za fine-dining i preporučuje više od 30.000
restorana u 30 zemalja. Suradnja s Michelinom jedna je od
METRO-ovih aktivnosti kojom potvrđuje svoju misiju da bude
preferirani partner HoReCa sektoru kroz profesionalnu podršku
koju treba i zaslužuje. Kao vodeća međunarodna veleprodajna
tvrtka, s više od 24 milijuna profesionalnih kupaca u 35 zemalja
METRO je snažno orijentiran na aktivnosti kojima može doprinijeti
održivosti poslovanja ugostitelja.

Kontinuiranim razvojem inovativnog asortimana i usluga METRO želi
biti podrška ugostiteljskom sektoru kako bi restorani svojim
gostima mogli ponuditi visokokvalitetne proizvode, jačati svoju
konkurentnost te razvijati vrhunsku gastronomsku ponudu u
Hrvatskoj. METRO tako ugostiteljima nudi asortiman prilagođen
njihovim potrebama s posebnim naglaskom na lokalnu proizvodnju te
dodatne benefite poput besplatnih digitalnih alata uključujući
izradu web stranice, aktivaciju vlastite dostave, izradu
jelovnika i alate za online rezervacije, a kroz društvene mreže
pruža im i savjetodavnu podršku u prilagodbi poslovanja.

METRO je uvijek, a posebno tijekom proteklog razdoblja, fokusiran
na podršku ugostiteljima, jednu od ključnih skupina kupaca
tvrtke, te će sa svojim HoReCa partnerima nastaviti djelovati u
zajedničkom cilju razvoja i povećanja kvalitete hrvatske
gastronomije te što bržeg oporavka sektora.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari