predsjednički izbori

Pola milijuna ljudi rezultate izbora dočekalo je uz RTL: “Željeli smo gledateljima prenijeti atmosferu i pobjednika i gubitnika”

RTL

U najzanimljivijim trenucima emisije, kada su pristizali rezultati iz Državnog izbornog povjerenstva, uz RTL je bilo više od pola milijuna gledatelja

U nedjelju, 5. siječnja, Hrvatska je odabrala Zorana Milanovića
za novog predsjednika, a gotovo 430 tisuća gledatelja u toj je
večeri odabralo RTL. Točnije, upravo je toliko gledatelja u
ukupnoj populaciji bilo u prosjeku uz program RTL-a i emisiju
“Predsjednički izbori”, koju su vodili Ana Brdarić
Boljat
i Tomislav Jelinčić, a
Damira Gregoret donosila je prve rezultate
izlaznih anketa dok je Mojmira Pastorčić uz
Ninu Raspudića, Žarka Puhovskog
i Krešimira Macana komentirala rezultate. U
najzanimljivijim trenucima emisije, kada su pristizali rezultati
iz Državnog izbornog povjerenstva, uz RTL je bilo više od pola
milijuna gledatelja.

U ciljnoj skupini 18-49, RTL-ova emisija “Predsjednički izbori”
bila je najgledanija emisija o izborima na svim nacionalnim
televizijama. Osim samih rezultata izbora, veliki interes
gledatelja, kao i brojne reakcije na društvenim mrežama, dobili
su politički analitičari Puhovski, Raspudić i Macan, koji su
svojim dinamičnim, britkim i direktnim komentarima pridobili
simpatije gledatelja.

“Da smo odradili dobar posao, bilo mi je jasno još iste večeri
zbog pozitivnih komentara koji su stizali sa svih strana. Našim
smo gledateljima željeli pokazati što se doista događa u
stožerima predsjedničkih kandidata, prenijeti atmosferu kod
pobjednika i gubitnika”, ističe Željka
Marijanović
, glavna urednica informativnog programa
RTL-a.

“Naši su reporteri bili posvuda, donijeli su i prvu izjavu
novoizabranog predsjednika, dok su analize u studiju bile na rubu
verbalnog obračuna naših analitičara. Zasluga je to cijelog tima,
na čelu s urednicom projekta Željkom Gulan, i ponosna sam na
njih. Drago mi je što su i gledatelji to prepoznali i što su tu
večer odlučili provesti s nama. Hvala im! Veliki je to motiv, ali
i obveza da budemo još bolji”, zaključuje Marijanović.

Izvor: AGB Nielsen

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari