Za nešto manje od mjesec dana predstavnici najpoznatijih servisa za dostavu hrane i drugih potrepština na novom izdanju konferencije Digital Shapers govorit će o prednostima i izazovima svog poslovanja
Olakšali su i poboljšali urbanu svakodnevicu, popularizirali su
posao dostavljača, a korisnici su ih, čini se, dočekali raširenih
ruku. Oni su Wolt, Glovo i PauzaGO, a njihovi
predstavnici će o prednostima i izazovima poslovanja u Hrvatskoj
govoriti na ovogodišnjem izdanju konferencije Digital
Shapers.
Elmira Majerić s PauzeGO, Teo
Širola iz Glova te Matko Katanec iz
Wolta na panelu “Meals on Wheels” će otkriti
kako su se prilagodili izazovima na tržištu, zašto je digitalna
transformacija bila presudna za pokretanje njihovog posla te
zašto su dostavljači na biciklima toliko popularni. Restorani i
trgovine su ih jedva dočekali jer su im olakšali poslovanje, a
korisnike je oduševila lakoća i jednostavnost narudžbe.
U Hrvatskoj se prošle godine pojavio finski Wolt, međunarodni
servis za dostavu hrane. Aplikacija je ubrzo postala najbolje
ocijenjena platforma na Google play Storeu i App Storeu u
kategoriji hrane i pića, a korisnici danas mogu birati između 5
tisuća restorana u više od 40 europskih gradova.
“Mogućnost “real time” praćenja cijelog procesa, od trenutka
slanja narudžbe pa sve do dolaska na korisnikovu adresu,
uključujući i praćenje lokacije dostavljača, nešto je s čime se
domaće tržištu do prije godinu dana susrelo jedino u pogledu
usluge taxi prijevoza (Uber, Bolt). Digitalna transformacija na
području ugostiteljske industrije tek se zahuktava, a prema
procjenama tržište online narudžbi i dostave hrane u narednim
godinama nastavit će rasti te doseći vrijednost od čak 200
milijardi dolara” , istaknuo je Matko Katanec, generalni direktor
Wolta za Adria regiju.
Druga aplikacija koja je uvelike utjecala na urbani život je
Glovo, startup iz Barcelone koji posluje u Europi, Srednjoj i
Južnoj Americi te u Africi. Posebnost Glova je što osim hrane
dostavlja i sve ostalo, pa je tako u vrlo kratkom roku postao
sinonim za dostavu bilo kojeg proizvoda u Zagrebu.
“U Hrvatskoj je relativno nedavno započela transformacija u
domeni brze dostave. Od samog lansiranja prije nekoliko mjeseci
Glovo aplikacija bilježi sjajne rezultate i želimo nastaviti u
tom smjeru. Reakcije korisnika, naših dostavljača, restorana i
trgovina su izvrsne, a o prednostima i nedostacima poslovanja u
Hrvatskoj govorit ćemo na Digital Shapers konferenciji. Naša
vizija je približiti praktičnost tehnologije svima, stvarajući
pritom priliku za zaradu tisućama dostavljača”, najavio je Teo
Širola, generalni menadžer tvrtke Glovo Hrvatska.
Već etablirana, poznata platforma za dostavu hrane Pauza.hr ovog
ljeta je obilježila 10 godina postojanja na hrvatskom tržištu i
pritom predstavila novu uslugu PauzaGO za naručivanje hrane iz
bilo kojeg restorana bez troškova dostave.
“Ulaganjem u odnose između korisnika, restorana i Pauze, stvorili
smo naviku naručivanja hrane online. Danas, dostavljanjem hrane
našim korisnicima sudjelujemo u kreiranju novog iskustva u
dostavi hrane. Uz besplatnu dostavu, širok izbor i odnose koje
gradimo kreiramo win – win – win prilike za sve” , dodala je
Elmira Majerić, direktorica Pauza.hr-a.
Zanimljivi paneli i ove godine čine program konferencije Digital
Shapers u organizaciji RTL-a Hrvatska. Dubinska transformacija
društva i gospodarstva je neophodna, a upravo tu svijest podiže
konferencija koja će se održati 28. studenog u kinu
Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu. Ulaznice su u prodaji
putem sustava Entrio, a sve dodatne informacije dostupne su na
službenoj web stranici Digital Shapers i Facebook
stranici.