Unikom d.o.o. ovoga tjedna započinje s podjelom korisničkih kartica koje će omogućiti brže, kvalitetnije i efikasnije poslovanje s ovom gradskom tvrtkom.
Karticu će korisnici upotrebljavati prilikom plaćanja računa na
blagajni, predavanja otpada u reciklažna dvorišta, naručivanja
usluge odvoza glomaznog otpada, staklene i metalne ambalaže,
preuzimanja vreća za plastiku, biootpad i sl. s obzirom da sadrži
personalizirani kod koji će omogućiti značajno brži pristup
informatičkom sustavu djelatnicima Unikoma u odnosu na dosadašnju
praksu. Uz to, bit će izbjegnuta i potreba dokazivanja identiteta
korisnika osobnom iskaznicom.
Karticu će dobiti sva kućanstva odnosno privatni korisnici (njih
oko 50.000) na području svih lokalnih samouprava u kojima Unikom
d.o.o. obavlja poslove odvoza otpada.
“Građanima ćemo karticu dostavljati na kućnu adresu u idućih
6 mjeseci s obzirom da smo ih odlučili podijeliti bez angažiranja
vanjskih tvrtki kako bismo ostvarili značajnu uštedu novca“,
kažu u Unikomu.
Ograničenja u kontekstu odlaganja otpada u već postojećem i
buduća tri reciklažna dvorišta, kao i u mobilnom reciklažnom
dvorištu, neće biti u odnosu na uvjete prema kojima ih građani i
u ovom trenutku mogu koristiti.
SiB.hr