Sljedećeg vikenda 31. kolovoza i 1. rujna na stazi na nadomak Osijeka održat će se posljednja ovogodišnja utrka ubrzanja na 402 metra – očekuju se novi rekordi!
Ljeto još nije gotovo jer oktanske aktivnosti na
sportsko-poslovnoj zračnoj luci Čepin ne prestaju. Posljednji
vikend kolovoza, 31. kolovoza do 1. rujna, rezerviran je za
XI. Osijek Street Race show koji bi mogao
nadmašiti sve dosadašnje utrke ubrzanja. Kao i dosad, riječ je o
dvodnevnom eventu u organizaciji Auto kluba Slavonija koji će
pored utrke ubrzanja automobila te motora ponuditi i bogat
program popratnih zbivanja. Bit će to natjecanje db Drag i Street
Style, prisutni će se moći okušati u kartingu, pridružit će se i
Formula Student, a sve skupa će uljepšati i veliki međunarodni
Honda meeting Honda Fan Cluba. Ne treba posebno naglašavati da su
okupljanja “hondaša” posebno zanimljiva zbog raznovrsnosti i
brojnosti automobila koji stižu iz svih zemalja regije.
Očekuje vas party dobrodošlice, odličan DJ i voditelj. U subotu
će posjetitelji moći vidjeti kako se utrke voze po novim FIA
pravilima s nekim novim vozačima na stazi, a u nedjelju će se
voziti po starom.
Posebno zadovoljstvo pružit će golemi LED ekran koji će svim
prisutnima osigurat kompletan doživljaj utrke, baš kao i
trenutačni live-podaci. Tko poželi moći će i kampirati jer se
organizator pobrinuo i za to.
[span class=camera]GALERIJA: Miris benzina i sexy car wash na Street race
X[/span][span class=camera]GALERIJA i VIDEO:
Street Race No.9 + Sexy Car Wash[/span]
Očekuju su vožnje za pamćenje
Na prošlom X. Osijek Street Race Showu po prvi se puta u
Hrvatskoj vozila klasa “9 sekundi” što je domaće natjecanje
stavilo uz bok najprestižnijim europskim utrkama. Prisjetimo se,
tad je Marin Buličić sa svojom brutalnom Opel Calibrom prvi
prijavio vožnju u dotičnoj klasi, a odmah za njime se superbrzim
pokazao i Edo Galić sa svima dobro poznatim monstruoznim
Chevrolet Malibuom također snažnim preko 1000 KS.
Možemo samo natuknuti da je Edo nakon nedavne nezgode uspio
pripremiti sasvim novi automobil i da je spreman za finale. Do
Osijeka vrijedi potegnuti i samo kako bi doživjeli vožnju Darija
Konopeka i njegovog Audija koji je dodatno osnažen pa sada i on
ima preko 1000 KS.
Neupitno je, užitka neće nedostajati niti u nižim klasama gdje
vozači voze na nož i gdje su utrke neizvjesne do samog kraja.
Zaista, ova utrka ima potencijal nadmašiti posljednju i stvoriti
onu pravu oktansku euforiju na stazi.