parking izazovi

Na utakmice Osijeka autobusom! Isplati se već nakon sedam utakmica

Grad Osijek

Lokacija Pampasa idealna je za dolazak na stadion pješice ili biciklom jer se sredstvom na dva kotača može doći iz bilo kojeg dijela grada za 15-ak minuta

Mnogo negativnih komentara izazvala je vijest odaslana iz ureda Opus arene kako će parking na novom domu NK Osijeka biti zatvoren za gledatelje odnosno kako će biti namijenjen samo za igrače, stručni stožer, ljude u organizaciji utakmica, gostujuće navijače, te za vlasnike VIP karata. Izazvalo je to i puno problema na premijeri protiv Slaven Belupa, a već danas očekuje nas nova utakmica.

Nije trebalo čekati dugo nakon objave ove informacije da krene salva kritika o lošoj organizaciji i lošoj poziciji stadiona uslijed koje nema dovoljnog broja parkirališnih mjesta na za navijače. No, je li to uistinu tako?

Čini se kako je ipak situacija ponešto drugačija jer druga pozicija stadiona ipak ne bi nužno nudila veći broj parkirališnih mjesta u odnosu na sadašnje stanje. Uzmimo za primjer lokaciju na “Čepinskoj” cesti kod Avenue Malla koja je bila u najužoj konkurenciji kada se odlučivalo o lokaciji novog stadiona. Ta lokacija zasigurno bi prometno (manji broj ulazaka vozila u centar grada) bila bolje rješenje od Pampasa, ali ne jamči da bi izgradnja stadiona na toj lokaciji nudila veći broj parkinga od postojećih. Moguće da bi dio navijača parkirao na parkingu samog trgovačkog centra, no negativna strana te lokacije bila bi teža dostupnost stadiona pješacima i biciklistima. Lokacija Pampasa idealna je za dolazak na stadion pješice ili biciklom jer se sredstvom na dva kotača može doći iz bilo kojeg dijela grada za 15-ak minuta. Posebice kada se izgradi šetnica uz Dravu sve do Josipovca, te biciklističke staze u Strossmayerovoj ulici. Prednost Pampasa je zasigurno i dostupnost javnog prijevoza jer se u blizini nalaze tramvajske stanice (privremeno vozi autobus) te autobusne stanice. Čak je i stanica sa Kanižlićeve premještena na samu Opus arenu.

Da je klub mislio na navijače pokazuje i suradnja s GPP-om u sklopu koje će navijači s članskom iskaznicom  moći besplatno koristiti gradski prijevoz na dane utakmice. Jedinstven je to slučaj u Hrvatskoj jer primjerice navijači u Zagrebu, Rijeci i Splitu uredno plaćaju karte za javni prijevoz. Ukoliko se navijač NK Osijeka odluči svih 18 utakmica voziti gradskim prijevozom uštedjeti će 40,00 eura, a članska iskaznica ga je koštala 15,00 eura. Jednostavnije rečeno članska iskaznica se isplati već nakon 14 vožnji, odnosno sedam utakmica.

Da je situacija parkiranja pred i okolo stadiona svojevrsna nemoguća misija znaju najbolje navijači koji su obišli stadione diljem Europe. Uvjerljivo najčešći izbori navijača na takvim stadionima jest javni prijevoz, jer je najbrži a ujedno i najsigurniji (posebice za one koji se vole “opustiti”).

Ništa drugačija situacija nije niti u Hrvatskoj pa je zanimljiva obavijest koja stoji na stranicama HNK Rijeke u kojemu zbog smanjenog kapaciteta parkinga nema dovoljan broj mjesta čak ni za vlasnike VIP ulaznica. No sve i da Maksimir i Poljud imaju veći broj parkirnih mjesta to je tek jedna prednost u odnosu na 100 prednosti velebne Opus arene odnosno Pampasa.

Raspored vožnje autobusa za ZTE:

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari