Završila je još jedna sezona u 1. HNL, sezona u kojoj je NK Osijek osvojio treće mjesto i izlazak u kvalifikacije Europske lige.
Iskorak je to u pogledu na proteklu sezonu kad su bijelo-plavi završili na četvrtom mjestu, a i nikad u povijesti HNL-a Osječani niksu bili više od tog trećeg mjesta.
Nažalost, broj navijača na tribinama Gradskog vrta ove sezone nije bio ni blizu kakav su bijelo-plavi zaslužili. Ok, proljetni dio nije bio previše bajan, ali ni u jesenskom dijelu kad se igralo zaista odlično situacija na tribinama nije bila bolja.
U prosjeku na domaćim utakmica skupljalo se 2 533 gledatelja. Za usporedbu, u sezoni 2013./2014., vjerojatno najgoroj sezoni u povijesti kluba, kad je Osijek u doslovno posljednjim minutama utakmice spasio provoglišaki status, tada je prosjek na domaćim utakmicama bio 2 800 gledatelja.
Od tad pa do danas puno se toga promjenilo u Gradskom vrtu. Novi vlasnici digli su klub na puno veću razinu u svim pogledima, rezultati su neusporedivo bolji, no to ne prati i porast broja gledatelja.
Prilikom preuzimanja kluba predsjednik Meštrović istaknuo je, a i ponovio je to prošlog vikenda, kako mu je glavna misija da NK Osijek postane glavni gradski brend, da utakmice postanu obiteljski doživljaj, da svako drugo dijete na ulici hoda u dresu kluba, ukratko da NK Osijek postane sastavni dio života legica i lega. I u klubu se zaista trude i po pitanju marketinga, društvenih događanja, ali puno će Drave još kroz Osijek proteći dok se mentalitet ljudi ne promjeni.
SiB.hr
Foto: Pixsell