Nekoliko stotina navijača u samo jednom danu postali članovi NK Osijeka

Privatizacija, a samim time i otkup dionica NK Osijeka je pred vratima, a kako bi sve to dočekali spremni, Kohorta je danas organizirala učlanjivanje u najdraži im klub.

Privatizacija, a samim time i otkup dionica NK Osijeka je pred vratima, a kako bi sve to dočekali spremni, Kohorta je danas organizirala učlanjivanje u najdraži im klub.


S obzirom da sami klub i njegov famozni marketing nisu učinili apsolutno ništa kako bi broj učlanjenih bio čim veći, pokrenuli su se navijači. Besplatnom animacijom putem interneta uspjeli su okupiti 100-ak građana koji su učlanili nekoliko stotina novih članova. Činjenica je kako će navijači biti bitan faktor prilikom kupovine dionica jer ako navijači ne budu sudjelovali u istoj postavlja se pitanje kako će to željeti poduzetnici?!

NK Osijek posljednih godina nažalost ne čini gotovo ništa kako bi stvorio navijače i ljubav prema klubu već se sve prepušta stihiji. Tako se samo ove sezone bilježe brojni pogrešni marketinški  potezi, a čini se kako se situacija neće promjeniti ni u dogledno vrijeme. Žalosno je to pogotovo ako se zna da Osijek igra sezonu kakvoj se rezultatski nitko nije nadao, ali klub to očito ne zna prepoznati i iskoristiti. U ovako bitnim trenucima za klub predsjednik Josić se niti ne pojavljuje na presicama, dok svi oni koji su dostupni na pitanja okreču glavu ili sliježu ramenima. Gotovo da ispada kako ne žele navijače na tribinama za kojima tako vapi Stanko Mršić.

Predlagali su navijači brojne poteze, ali za njih očito nema sluha. Inače, iste te navijače naziva se bagrom, huliganima i raznim pogrdnim imenima, ali u stvarnome svijetu za ljude u NK Osijeku oni su doktori znanosti kada je marketing u pitanju. A ne treba se biti marketinški guru da bi se organiziralo druženje s navijačima na trgu, u trgovačkim centrima ili da bi se uz kupljenju bocu sponzorskog piva podjelila ulaznica, zastavica ili slično. Isto tako vrlo jednostavno je postaviti štand ispod istočne tribine i prije utakmice učlaniti nekoliko tisuća ljudi ili prodati nekoliko stotina godišnjih ulaznica. No, za naš klub to je znanstvena fantastika, a za sve one koji gledaju realno materijal za podrugivanje sa klubom koji toliko vole. Nažalost…

Tekst: T.Maltašić/SiB.hr

FOTO: T.Čizmadija/SiB.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari