
Posjetiteljima tako žele dati do znanja da su i oni ljudi koji imaju emocije te, stoga, brinu o svakom pojedinom gostu i njegovim željama i potrebama
U prostoru bivšeg Rockatikija prije nešto više od tri mjeseca otvorio se noćni klub Bolero. Pokrenuli su ga Adis Saiti i Elio Kuraja, 26-godišnjaci s velikim snovima i dugogodišnjim iskustvom u ugostiteljstvu.
Naime, Adis se već deset godina bavi marketingom i menadžmentom te, iako je rođen u Makedoniji, radio je kao menadžer u nekoliko zagrebačkih klubova. Paralelno s time, studirao je odnose s javnošću i medije na VERN-u, pa ima i dosta teorijskog znanja.
S druge strane, Elio je rođeni Slatinjanin koji se također pronašao u ugostiteljstvu. Osim rada na Zrću, otac mu je još za vrijeme rata otvorio istoimeni kafić u Slatini koji još uvijek postoji, pa su tako i došli do sadašnjeg naziva kluba u Osijeku.
”Elio je već vodio lokal na Viru koji je prvotno funkcionirao kao restoran i kafić, no želio ga je pretvoriti u klub. Prije dvije mi je godine, stoga, ponudio poslovnu suradnju, na što sam pristao jer smo kliknuli i privatno i poslovno. Krenuli smo, potom, u stvaranje drugačije priče koja je tamo odlično prošla jer su ljudi na moru mnogo opušteniji i riječ je uglavnom o turistima koji ne razmišljaju o tome koliko će se istrošiti”, objašnjava Saiti za SiB.hr.
Uvidjevši da im dobro ide, odlučili su proširiti poslovanje i na još neke veće hrvatske gradove. Prvi im je izbor bio Osijek budući da je riječ o studentskom gradu kojemu, prema njihovom mišljenju, nedostaje upravo jedinstvenog sadržaja vezanog uz noćni život. U Zagrebu se pak teže istaknuti s obzirom na već prisutnu veliku količinu različitih ugostiteljskih objekata.
”Slučajno smo vidjeli da se iznajmljuje prostor u Osijeku i nismo ni znali što se tu događalo prije, odnosno da je postojao klub koji se zatvorio. Ipak, odlučili smo ga nastaviti uređivati jer nam se konceptualno učinio najprihvatljivijim – blizu smo autoceste i brze ceste, a imamo i dovoljno parkinga za ljude koji dolaze iz okolnih mjesta, a kojima se isto tako želimo približiti”, navodi Saiti.

Iako su im ciljana publika ljudi u dobi od 20 do 30 godina, odnosno oni koji u pravilu najčešće izlaze, Adis i Elio rade na prilagođavanju koncepta kluba pripadnicima svih generacija. Tako barem jedanput mjesečno organiziraju koncert ili neki veći događaj kao što je, primjerice, bila ‘kafanska večer’ u kojoj su cijeli klub obilježili starinskim ugođajem.
”Pripremamo različite koncerte i suvremenih i starijih izvođača kako bismo uspjeli ispuniti želje i potrebe svih posjetitelja. Osim toga, dodajemo novi sadržaj kako bi ljudi u izlasku vidjeli nešto nesvakidašnje i ono što, primjerice, u Slavoniji još uvijek nije toliko razvijeno kao što su plesačice, maskote, različiti glazbeni instrumenti, light show i fire show. Iako je naizgled riječ o sitnicama, istovremeno mnogo znače u privlačenju i navikavanju publike na to da ste drugačiji”, ističe Saiti.
Dolaskom u klub u 23 sata, posjetitelji neko vrijeme imaju priliku slušati glazbu stranih izvođača kao što su Rihanna i Beyonce, dok se nakon toga nastavljaju puštati hitovi balkanskog trapa.
”Išli smo na princip onoga što se danas sluša i što najviše prolazi. Ipak, mislimo da se svatko može pronaći u tome jer i dalje nudimo nešto što je inovativno i moderno te neku drugačiju vrstu zabave koju ljudi još, vjerujemo, nisu do sada osjetili, pogotovo ne u Slavoniji. Obično samo dođu u klub, naruče piće, poslušaju glazbu i odu kući, bez stvaranja posebnih emocija. Želimo, stoga, ljudima pružiti mjesto na kojemu će se osjećati ugodno i prihvaćeno, bez obzira na to tko su, što su, kakvi su, kako izgledaju i što odijevaju i već smo dobili povratne informacije da uspijevamo u tome”, napominje Saiti.

Unatoč tome što rade tek nekoliko mjeseci, na doček Nove godine došlo im je 600 ljudi, a već su organizirali i nastupe izvođača poput Teodore Džehverović (koja im je pjevala na otvorenju) i Designerice. Osim jednomjesečnih koncerata poznatih imena i tematskih tuluma kao što će biti after partyji tijekom svih pet dana nastupa Aleksandre Prijović u Gradskom vrtu, planiraju organizirati i humanitarne zabave nakon kojih će određeni iznos prikupljen od rezervacija i konzumacija pića donirati udrugama, bolnicama, azilima, obiteljima u teškom stanju i ostalim potrebitim ljudima u Osijeku i okolici.
”Želimo uključiti posjetitelje u naše poslovanje i nastojimo da se osjećaju dobro jer će, osim što će se zabaviti, imati priliku učiniti i dobro djelo. Također, planiramo zamaskirati nekog čovjeka koji bi razgovarao s prolaznicima, a uoči Valentinova ostavljat ćemo lijepe poruke po gradu i poklanjati ženama ruže kako bi se osjećale voljeno i kako bi uvidjele da, čak i ako su solo, zapravo nisu same”, konstatira Saiti.

Osim prema brendiranju, trenutno su usmjereni prema razvijanju internih odnosa i timskom radu koji je, smatraju, jedan od najvažnijih čimbenika u ugostiteljstvu. Posjetiteljima tako žele dati do znanja da su i oni ljudi koji imaju emocije te, stoga, brinu o svakom pojedinom gostu i njegovim željama i potrebama.
”Ne želimo da ljudi samo dođu kod nas i potroše novac, nego ih pokušavamo aktivirati u društvu i potaknuti na činjenje dobrih djela. Želimo, također, da znaju da, ako im je teško, bit će bolje i ne trebaju, stoga, odustati od svojih planova. U konačnici, ne stavljamo naglasak samo na zabavu i partijanje, nego na doticanje svijesti ljudi koji možda prolaze kroz teško životno razdoblje”, zaključuje Saiti.

Pristup ovih mladih poduzetnika koji uključuje raznolike glazbene programe, tematske događaje te humanitarni angažman, nije vezan samo uz zabavu, već i uz stvaranje posebnog iskustva i poticanje na širenje dobrote među posjetiteljima. Kroz pažljivo izgrađen koncept, klub Bolero nastoji postati ne samo destinacija za izlazak, već i prostor promicanja pozitivnih vrijednosti i solidarnosti.