Komak: ”Odustali smo od kupnje dionica NK Osijek jer ne želimo biti uteg klubu”

Na održanoj press konferenciji, 24.09. u prostorijama Pivovare Osijek, a sa temom obrazloženja razloga povlačenja ponude za dionice NK Osijeka, nekoliko riječi o svemu tome rekli su direktor Pivovare Osijek d.o.o. Antonio Drobina, direktorica Prvog hrvatskog piva 1664 d.o.o. Martina Baran Bader i savjetnik direktorice Ivan Komak.

Kako bismo se više približili navijačima i potencijalnim
potrošačima naših proizvoda, te pomogli NK Osijeku, odlučili smo
uložiti značajnija sredstva u stabilizaciju i napredak Nogometnog
kluba Osijek, najomiljenijeg sportskog kolektiva u gradu. Zato
smo se zainteresirali za kupnju 29 posto dionica NK Osijeka od
Gradske banke u stečaju, a uspijemo li u tome, željeli smo kupiti
i preostale dionice Kluba, prvenstveno od Grada Osijeka koji drži
nešto više od 51 posto. Gradskoj banci smo dali najbolju ponudu i
očekivali smo uspjeh namjeravajući graditi bolju budućnost
osječkog nogometa i podignuti NK Osijek u europsku razinu
natjecanja. U troškovima poslovanja NK Osijeka koji godišnje
iznose između 15 i 18 milijuna kuna, bili smo spremni sudjelovati
s do 10 milijuna kuna. Nažalost, nakon neprijateljskog dočeka i
medijskih objava u kojima se protive našoj namjeri preuzimanja
Kluba, odlučili smo povući svoju ponudu i odustali, barem za
sada, od kupnje dionica Kluba. Nadamo se da će njemački ulagač
uspjeti preuzeti Klub i pokazati ozbiljne namjere i mogućnosti te
ga podići na višu organizacijsku i nogometnu razinu. U ključnim
trenucima, u kojima je u pitanje došao sam opstanak NK Osijeka,
kako u Prvoj nogometnoj ligi tako i uopće, Pivovara Osijek
uskočila je prvo uplatom 754.000 kuna, a potom s još 1.450.000
kuna avansne uplate za promidžbene aktivnosti, čime smo postali
jedan od najvećih sponzora Kluba. Zahvaljujući toj pomoći NK
Osijek je uspio isplatiti svoje ugovorne obveze i ostati “iznad
površine vode
“, rekao je savjetnik direktorice Ivan
Komak.

Direktor Pivovare Osijek, Antonio Drobina,
istaknuo je kako je Osječko pivo na tržištu već 350 godine, te da
to dovoljno govori o njihovoj sposobnosti upravljanja i vođenja,
koju bi da su imali prilike upotrijebili i na NK Osijeku. Još je
jednom naglasio kako ovo ne znači da je Pivovara digla ruke od NK
Osijeka, već da Pivovara nikako ne želi biti “kočnica” razvoja
kluba.

Pivovara Osijek nada se da će ovim potezom osloboditi put
“ozbiljnim” ulagačima koji će podići NK Osijek na europsku
razinu. Ivan Komak, savjetnik direktorice istaknuo je kako se
nada da su ovim potezom pokazali svoju odgovornost i skrb za
najpopularniji osječki sportski klub, za razliku od brojnih
drugih osječkih gospodarskih subjekata koje su početkom godine
pozvali na sudjelovanje u jačanju NK Osijeka, a koji se tomu nisu
odazvali.

Na kraju press konferencije, završnu riječ dala je i direktorica
Prvog hrvatskog piva 1664 d.o.o., Martina Baran
Bader,
koja se kratko osvrnula na netom završenu
manifestaciju “Dani prvog hrvatskog piva”:

Zahvaljujemo se građanima koji su se u dosad najvećem broju
odazvali na našu već tradicijsku manifestaciju “Dani Prvog
hrvatskog piva”, koja je ove godine trajala devet dana. Premda
nam taj projekt ne donosi financijsku zaradu, sretni smo što smo
našim sugrađanima pružili nezaboravne trenutke ugodnog druženja i
provoda uz bogat zabavni program, a posebice smo ponosni što za
sve vrijeme održavanja “Dana piva” nije zabilježen niti jedan
incident, pa ćemo s radošću i narednih godina nastaviti s
njihovim održavanjem. Ovim putem pozvali bi Grad Osijek i ostale
osječke gospodarstvenike da se slijedeće godine uključe i da
zajedno sa nama manifestaciju Dani prvog hrvatskog piva podignu
na još veću razinu, da ova manifestacija bude jedan od zaštitnih
znakova našeg grada koja će privući posjetitelje iz svih krajeva
Hrvatske i time jačati turizam i gospodarstvo Slavonije.

SiB.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari