muke s novim automobilom

Slavonac prije tri godine kupio novi auto: Od tada je više na popravku nego na cesti

net.hr

Vedran kaže da gubi cijele dane na šlepanje automobila u servis. Tu su i troškovi cestarine kada automobil pokupi sa servisa i krene prema kući pa na pola puta mora stati i čekati vučnu službu jer se kvar ponovno pojavi

Vedran iz Novske prije tri godine kupio je automobil francuskog
proizvođača za sebe i trudnu suprugu. U tri godine s novim
automobilom prešao je svega 20.300 km jer je automobil više na
servisu nego kod njega.

“Prvi problemi krenuli su nakon pola godine, auto je bio na
popravku. Vraćen je drugi dan, opet se nakon tri dana pokvario i
bio je 40 dana na popravku. Elektronika. Oni isto ne kažu što je
u pitanju, sve je to neka elektronika. Pali se stalno tih četiri
pet kontrolnih lampica, provjerite kočnice, start-stop… Servisni
intervali su sada 60 dana, prije toga je bilo 40 dana, a prije
toga 60 dana, pa 25 dana. Ukupno, u ove tri godine auto je proveo
jedno šest do sedam mjeseci na servisu sigurno”, kaže Vedran za
net.hr.

U servisu su mu rekli da će automobil doći pogledati inženjer iz
inozemstva, koji bi trebao znati otkloniti kvar. Međutim, 40 dana
je prošlo, a od inženjera ni traga ni glasa.

Pri povratku sa zadnjeg servisa kap je prelila čašu.

“Vraćao sam se kući iz servisa, napravio 30 kilometara. I opet
kvar. Čekao sam vučnu službu. Kad je čovjek iz vučne otvorio
gepek kazao je: ‘Imate nekih dijelova ovdje. To mora biti na
motoru, to ne smije biti u gepeku.’ Ja sam prvo mislio da su to
neki njihovi dijelovi ostali, ali oni su meni dali auto s pola
mojih dijelova u gepeku. Ajde još zaštitne plastike, ali filter
zraka, neke cijevčice…to sve mora biti na motoru”, prepričava za
net.hr Vedran.

“Nije bilo ni isprike. Oni su se sjetili da su to zaboravili
montirati. Nema isprike, nema ničega. I ono što me najviše
zaboljelo, vrate mi auto i u prepucavaju se oko toga je li
mehaničar kriv, da oni imaju puno posla, i onda im izleti da nisu
auto ni popravili. A bio je dva mjeseca kod njih”, govori Vedran,
dodajući da želi upozoriti javnost na ovakve slučajeve.

Kaže da gubi cijele dane na šlepanje automobila u servis. Tu su i
troškovi cestarine kada automobil pokupi sa servisa i krene prema
kući pa na pola puta mora stati i čekati vučnu službu jer se kvar
ponovno pojavi.

“Nije mi cilj njih sramotiti niti izganjati svoje neko pravo.
Želim da dođe do javnosti da ljudi vide, pogotovo zato što
dijelove zaboravljaju stavljati. Nemate vozilo 60 dana, usmeno
vam kažu da auto nije moguće popraviti – neće vam to napisati –
čeka se inženjer iz inozemstva, zatim me zovu da su popravili, ja
idem po auto svjestan da će se opet popaliti lampice da je kvar u
pitanju i onda još u gepeku nađem dijelove. To nije zloba, to je
čisti nemar. Normalno da ne možete popraviti kad ostavljate pola
dijelova u gepeku. Hvala bogu da taj iz stručnjak nije došao, on
bi se križao da je to vidio…”

Prodavatelj pak cijelu stvar negira, kaže Vedran.

“Tvrde da se auto može popraviti. Nemam ništa protiv, neka se
popravi, samo što se ne može popraviti. U pitanju je materijalni
nedostatak, ali oni to negiraju. Oni to mogu negirati, ali dužni
su popraviti, a ne mogu popraviti. Vrate mi auto sa servisa da ne
prekrše zakonski rok za popravak i onda sve ponovo. I tako to sad
ide u krug”, prepričava Vedran nevjerojatnu priču s kojom se
strpljivo nateže već tri godine.

Angažirao je i odvjetnika, u tijeku je privatna tužba.

Opširnije o ovom slučaju porčitajte na portalu net.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari