Od petka 1.9.2023. godine u Osijeku s radom započinje Unikomova Služba za premještanje nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila
Nakon pet godina u Osijeku od petka s radom započinje služba za premještanje nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, takozvana ”pauk služba”. Najavio je to u četvrtak zamjenik gradonačelnika Osijeka Dragan Vulin ističući kako je ovo velik korak naprijed u komunalnom redu grada.
“Osijek ima tramvaj i svjedočili smo mnogim zastojima u javnom prijevozu zbog parkiranih vozila od kojih tramvaj nije mogao proći. Stoga je iznimno važno imati pauk službu ali i zbog održavanja samog komunalnog reda”, poručio je zamjenik gradonačelnika i podsjetio da je i nova Odluka o komunalnom redu donijela niz izmjena.
“Između ostalog povisili smo kazne za parkiranje na javnim zelenim površinama u gradu i one sada za fizičke osobe iznose 150 eura. U 2020. godini bilo je 1750 naplaćenih kazni na temelju parkiranja na javnim zelenim površinama i prometnih prekršaja, dok ih u 2022. godini imamo gotovo 11 000. Također, u trenutku preuzimanja dužnosti za vođenje grada, početkom lipnja 2021., imali smo osam komunalnih i prometnih redara zaposlenih, a danas ih imamo 15. Vidljiv je trend povećanja i izdanih prekršajnih naloga ali i zaposlenih osoba za održavanje komunalnog reda u gradu”, kazao je Vulin i dodao je da su u gradu riješene sve kritične točke po pitanju nepropisno parkiranih vozila, poput sjevernog dijela Istarske ulice gdje je zbog vozila bila uništena javna zelena površina.
“Ovu djelatnost obavlja naša gradska komunalna tvrtka Unikom, a na ovaj ćemo način osigurati i stabilno poslovanje tvrtke i dobru uslugu gradu. Više se neće događati prekidi u radu ”pauka”, kao što je to bio slučaj prijašnjih godina kada su tu djelatnost obavljali privatni koncesionari. Namjera je da sve što možemo zadržimo u okviru gradskih tvrtki, što je kvalitetnije i za proračun jeftinije rješenje”, istaknuo je zamjenik gradonačelnika Vulin.
Igor Pandžić, direktor gradske tvrtke Unikom, izvijestio je da će cijena usluge premještanja vozila iznositi 100 eura, odnosno za teretna vozila i autobuse 120 eura. “Osim podizanja nepropisno parkiranih vozila, obavljat ćemo i pokušaj podizanja vozila, kada građanin na licu mjesta zatekne da mu se podiže vozilo. Tada se naplaćuje pokušaj podizanja. Dnevna ležarina će biti na Biljskoj cesti, kod kompostane, a iznosit će 10 eura po danu. U slučaju da vlasnik dođe po automobil u roku 24 sata, tada se neće naplatiti ležarina. Radit ćemo i dežurstva, u slučaju hitnih intervencija. Vozila su na ovoj lokaciji zaštićena od kiše, sunca i leda, što su standardi koje smo morali zadovoljiti, tako da nema bojazni za vlasnike da će se nešto dogoditi vozilima”, objasnio je Pandžić.
Premještanja će se obavljati u vremenu od 09:00 do 21:00h te u posebnim slučajevima kroz cjelodnevno ustrojeno dežurstvo. Radno vrijeme tijekom kojega građani mogu preuzimati vozila je svakim danom od 0 do 24h. Telefonski broj putem kojega građani mogu provjeriti je li njihovo vozilo premješteno je 0800 200 025.