mplus hrvatska

Razgovarali smo s Irenom Stankov, direktoricom u tvrtki koja otvara 200 radnih mjesta u Osijeku

PR

Mplus u Hrvatskoj trenutno zapošljava više od 700 ljudi, a imaju zaposlenike iz cijeloga svijeta

Mplus jedna je od najbrže rastućih hrvatskih kompanija koja trenutno zapošljava više od 13 tisuća ljudi. Kao vodeći pružatelj BPTO usluga, sa sjedištem u Zagrebu, posluje u 16 zemalja svijeta. Osim u Hrvatskoj, djeluje u Bosni i Hercegovini, Njemačkoj, Sloveniji, Srbiji, Turskoj, Gruziji, Rumunjskoj, Latviji, Slovačkoj, Mađarskoj, Španjolskoj, UK, Nizozemskoj, Švicarskoj i SAD -u, pružajući svoje usluge na 57 tržišta diljem svijeta. Među klijentima kompanije nalaze se vodeće globalne tvrtke iz područja logistike, e-trgovine, telekomunikacija, financija, a odnedavna i zelene energetike te javne infrastrukture. Povodom otvaranja nove podružnice Mplusa u Osijeku, razgovarali smo s Irenom Stankov, direktoricom kontakt centra za Mplus Hrvatska.          

Čime se bavi Mplus?

“Naše glavno područje je BPTO – business process and technology outsourcing, odnosno eksternalizacija poslovnih procesa i tehnologije. To ukratko znači da nama klijenti prepuštaju da za njih odrađujemo određene poslovne procese u kojima smo specijalizirani i stručni. Drugim riječima, njihovim korisnicima pružamo vrhunsko korisničko iskustvo i potporu koristeći se svim dostupnim komunikacijskim kanalima – telefonskim pozivom, porukom, društvenim mrežama. Mplus u Hrvatskoj trenutno zapošljava više od 700 ljudi. Ono što nas čini posebnima jest to da imamo zaposlenike iz cijelog svijeta (Jordana, USA, Mađarske, Francuske, Filipina, Makedonije, Turske, Kolumbije, Irske, Mauricijusa, Nigerije, Nizozemske, Srbije, Danske, Poljske i Švedske). Oni su odabrali Hrvatsku kao zemlju u kojoj žele živjeti, i nas kao kompaniju u kojoj žele raditi. Zajedno činimo jedan tim koji se međusobno odlično nadopunjuje”, rekla je Irena Stankov.          

Zašto ste odlučili otvoriti novu podružnicu baš u Osijeku?       

“Odluka o otvaranju podružnice u Osijeku bila je logičan slijed koji prati strategiju razvoja Mplusa. Kao kompanija čija su glavna snaga ljudi, prepoznali smo u Osječkoj-baranjskoj županiji veliki potencijal u smislu kvalitetne i obrazovane radne snage, posebice mladih koji traže svoje mjesto na tržištu rada. Osijek je sveučilišni grad, tj. regionalno središte koje nastanjuje velik broj mladih eksperata. Upravo je zbog toga on odabran kao naše novo višejezično središte gdje planiramo otvoriti 200 radnih mjesta. Nova podružnica na 1000 m2 poslovnog prostora nalazi se u centru Osijeka te je odlično prometno povezana s ostatkom grada”, dodaje Stankov.     

Koje su prednosti rada u Mplusu? Kako vi, kao organizacija, radite na razvoju talenata?

“Mplus upravlja brojnim kontakt centrima diljem regije i Europe pružajući usluge na više od 30 svjetskih jezika. Zadnjih godina bilježimo značajan rast i širenje te zapošljavamo veliki broj ljudi. Najviše nas veseli kada naši zaposlenici rastu unutar kompanije i svojim sposobnostima i radom stvaraju nove vrijednosti. Njegujemo model zapošljavanja koji uvažava različitosti i posjeduje razvijeni edukacijski segment u obliku treninga i upoznavanja s procesima rada, a edukacije i treninzi u svrhu usavršavanja i cjeloživotnog učenja u fokusu su tijekom cijelog radnog odnosa. Mplus znatno ulaže u certified customer experience performance leadere (COPC certificirani management), koji prenose svoje znanje i vještine na svoj tim. Nedavno smo pokrenuli i Front Line Leaders Development Program namijenjen voditeljima timova. Želimo dodatno osnažiti naše voditelje, a preko njih i njihove timove, pružajući im potporu u usvajanju znanja i vještina koje postaju presudne u procesima digitalne transformacije, tehnološkog razvoja i novih načina rada. Osim toga, jedna od glavnih prednosti rada u Mplusu jest razvoj naših zaposlenika u multidisciplinarnim i multikulturalnim timovima. To naravno ima svoje izazove, ali s druge strane otvara brojne mogućnosti i neprocjenjiva iskustva. Isto tako, mogućnost rada od kuće pokazao se kao dodatni benefit, pogotovo zaposlenicima koji žive u udaljenijim mjestima”, govori ona o prednostima rada u Mplus.          

Nedavno ste u Osijeku u prostoru Stare pekare održali dane Otvorenih vrata Mplusa. Kakvi su dojmovi?

“Dane otvorenih vrata organizirali smo sa željom da se približimo ljudima, pružimo im informacije iz prve ruke te dobijemo od njih povratne informacije o tome kako vide svoj karijerni put. Atmosfera je bila izvrsna, a ljudi su se pokazali kao iznimno ljubazni, inspirativni i motivirani. Osječani i Osječanke iskazali su veliki interes za zaposlenjem te vjerujemo da ćemo plan o zapošljavanju 200 ljudi ispuniti već do kraja godine. Svi oni koji nisu mogli doći na Dane otvorenih vrata mogu posjetiti naš novootvoreni centar u Osijeku. Naš tim informirat će ih o svemu i otvoriti im put ka novim poslovnim iskustvima”, zadovoljno govori Stankov.

Slušamo već godinama od mladih ljudi kako se uvijek traži iskustvo na natječajima za posao koje oni nemaju i kako je teško dobiti prvi pravi posao u Hrvatskoj. Kako vi gledate na to? Je li iskustvo presudno? Što znači biti dobar kandidat za posao u Mplusu?

“Vrlo često nije presudno iskustvo, već potencijal koji osoba donosi u kompaniju. Bitan je pozitivan stav prema radu i želja za učenjem novih vještina. Rad u korisničkoj podršci, savjetovanju ili prodaji može biti odlična prilika za stjecanje prvog radnog iskustva. Osim što pruža dobre temelje za daljnji razvoj karijere, nudi stjecanje korisnih poslovnih vještina, neovisno kojim se poslom kasnije bavili. Radeći posao agenta za korisničku podršku, osoba se upoznaje s poslovnim procesima, pravilnom komunikacijom i prezentacijom te se uči prodajnim vještinama, radu u timu i pravilnom pristupu rješavanja problema. Isto tako, posao se obavlja uz pomoć modernih tehnoloških rješenja i putem svih postojećih komunikacijskih kanala. Upravo temeljem svog razvojnog puta, moje kolegice i kolege danas uspješno regrutiraju nove zaposlenike, vode timove, upravljaju kontakt centrima, rade na razvoju tehnoloških rješenja, i ono što je najvažnije, upravo to iskustvo im je pomoglo u boljem razumijevanju svojih suradnika, njihovih dnevnih izazova i potreba te otkrivanju načina kako im biti što bolja podrška”, dodaje Stankov.             

Što biste poručili mladim ljudima koji se bore s pronalaskom posla, s pronalaskom mjesta za tebe, koji možda još ne znaju otkud bi krenuli?

“Mogu govoriti iz svog primjera. U Mplusu sam započela svoju karijeru prije devet godina i to kao agent korisničke podrške. U ovom poslu prepoznala sam priliku za učenje, osobni rast i razvoj. Imala sam sjajne mentore od kojih sam puno naučila i ono najvažnije, potporu kolega koji su dio uspjeha, ali i oslonac u teškim trenutcima. Rezultati ne dolaze preko noći, oni zahtijevaju rad, trud i ustrajnost. Važno je biti aktivan i otvoren za nova iskustva te se uključivati  u razne projekte još tijekom školovanja. Mladi mogu tako steći prva radna iskustva radeći preko studentskog servisa, volontirajući u raznim udrugama i studentskim organizacijama. Takvim pristupom pokazuju poslodavcu da su proaktivni, znatiželjni i spremni učiti. Isto tako, ne treba čekati idealan posao i na uštrb toga ostajati dugo u stanju nezaposlenosti. Baš suprotno! Iskoristite sve blagodati tehnološkog doba, od društvenih mreža do online besplatnih edukacija i radionica, te iskušavajte nove stvari. Kroz rad stječemo iskustva i vještine, stvaramo nove kontakte te sebi otvaramo nove prilike”, za kraj će Stankov.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari