To ne bi trebala biti jedina cestovna investicija Hrvatskih cesta. Naime, prema Vulinovim riječima, kružni tok trebao bi se izgraditi i na raskrižju Trpimirove s Europskom avenijom
Zamjenik gradonačelnika Dragan Vulin obišao je u
četvrtak radove na obnovi parkirališta i pristupne ceste na
Vukovarskoj cesti ispred kućnih brojeva 92-106 (Drvljanik).
Tom je prigodom izvijestio kako je riječ o radovima vrijednim
250.000 kuna kojima je prethodila sanacija kanalizacijske mreže,
dodajući kako su u tijeku radovi i s druge strane ceste, od
Ivaninog trga na Vijencu Ivana Meštrovića do Vukovarske ceste, u
dužini od 100-injak metara.
“Tu su bile dvije paralelne pješačke staze u relativno lošem
stanju, stoga smo ih dezintegrirali i sada radimo jednu, širine
dva metra. Vrijednost tih radova je oko 260.000 kuna”, objasnio
je zamjenik gradonačelnika Vulin.
Podsjetio je kako je u ovoj godini sanirana i cesta na Vijencu
Ivana Meštrovića, od Osnovne škole Vijenac prema Vukovarskoj
cesti, u duljini od 400 metara, za što su Grad i Gradska četvrt
Tvrđa izdvojili 400.000 kuna.
Dodao je kako su ove godine sredstva za održavanje i poboljšanje
komunalne infrastrukture ove gradske četvrti povećana za 10 posto
u odnosu na prethodnu godinu, pa im je na raspolaganju bilo
544.000 kuna.
“Koristim priliku i najaviti radove u sljedećoj godini u Ulici
kralja Zvonimira od Zagrebačke do Istarske, gdje će javna
prometna površina koja je u lošem stanju ići u sanaciju. Posebno
veseli činjenica da je u tijeku prekategorizacija Trpimirove na
način da će postati državna cesta. Njome će upravljati Hrvatske
ceste, koje će na raskrižju Vukovarske i Trpimirove, gdje su
česti prometni čepovi, ići u veliku investiciju izgradnje kružnog
toka s pješačkim i biciklističkim pothodnikom”, najavio je
zamjenik osječkog gradonačelnika.
No, to ne bi trebala biti jedina cestovna investicija Hrvatskih
cesta. Naime, prema Vulinovim riječima, kružni tok trebao bi se
izgraditi i na raskrižju Trpimirove s Europskom avenijom, što će,
ocijenio je, značajno povećati protočnost i sigurnost u prometu.
“Važne su nam sve gradske četvrti i mjesni odbori. Ne rade se
samo veliki infrastrukturni projekti, važno nam je svako naselje,
što pokazujemo ondje gdje postoje problemi i inicijative građana.
Ne može se naravno sve odjednom, ali radovi idu dobrom dinamikom,
paralelno se radi u više gradskih četvrti i mjesnih odbora”,
zaključio je Vulin.