hladni radijatori

Dio Osječana i dalje bez grijanja, HEP dio kvarova otklonio, ali za dio još nema rješenja

Ivica Galović/PIXSELL

Sezona grijanja ove je godine počela kasnije nego ikad, a sad su se pojavili i novi problemi

Dio građana Osijeka i dalje nema grijanja. Vijest je to koju su
nam proslijedili naši čitatelji, a što se događa pokušali smo
saznati u HEP Toplinarstvu.

Kako su nas uputili stanari jedne od zgrada, stanovi na višim
katovima niti sredinom studenog i dalje su hladni, a rješenja za
dio njih nema na vidiku. Prema njihovim informacijama grijanja
tako nema u dijelu zgrada na Sjenjaku, Vijencu Ivana Meštrovića
te u Trpimirovoj ulici.

>> Jutarnja temperatura zraka blizu 0°C, HEP prati prognozu i čeka s uključenjem grijanja

“HEP-Toplinarstvo d.o.o. je u gradu Osijeku u zadnjih nekoliko
dana zaprimilo reklamacije vezano za lošiju kvalitetu grijanja, a
u određenim slučajevima i prestanak grijanja na pojedinim
ogrjevnim tijelima u stambenim prostorima krajnjih kupaca, što je
uobičajeno na početku svake sezone grijanja. Naime, navedene
poteškoće su posljedica izvođenja radova i pražnjenja unutarnjih
instalacija grijanja u razdoblju izvan ogrjevne sezone u zgradama
spojenim na toplinski sustav”, kažu u HEP-u i tako lopticu
prebacuju na same stanare.

Stanari pak kažu kako je prema njihovim informacijama problem
nastao nakon zamjene dijela toplovoda u sklopu velike
rekonstrukcije, ali nitko to ne želi potvrditi i službeno.

U HEP Toplinarstvu pak kažu kako je odmah po zaprimanju
reklamacija njihova dežurna služba izvršila uvid na terenu i
pristupila hitnom otklanjaju uzroka poteškoća s grijanjem.

“Poteškoće smo u većini slučajeva otklonili na način da smo
očistili hvatače nečistoća u toplinskim podstanicama ili
odzračili nakupine zraka koje uzrokuju prekide grijanja na
najvišim dijelovima unutarnjih instalacija centralnog grijanja”,
dodaju u Toplinarstvu, ali ne dodaju što je uzrok kvara u ostalim
zgradama niti kad će krajnji kupci osjetiti toplinu u
radijatorima.

“Ovim putem napominjemo da krajnji kupci koji imaju poteškoće s
kvalitetom grijanja iste mogu prijaviti od 0 do 24 sata Dežurnoj
službi HEP-TOPLINARSTVA d.o.o. Pogon Osijek na besplatni telefon
0800 1003”, poručuju iz HEP Toplinarstva.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari