10 letova tjedno

Osijek od danas ponovno zračnim linijama povezan sa Zagrebom i morskim destinacijama

Grad Osijek

Za Zagreb će se letjeti tri puta tjedno – ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom, dok će za ostale gradove letjeti dva puta tjedno

Promotivnim letom Zračne luke Osijek i zrakoplovne tvrtke Trade
Air u četvrtak je u Osijeku službeno obilježen početak novog
četverogodišnjeg razdoblja PSO (Public Service Obligation)
letova. Grad Osijek time postaje zračnim linijama povezan sa
Zagrebom, Splitom, Rijekom, Zadrom, Pulom i Dubrovnikom.

Zadovoljstvo uspostavljenim letovima izrazio je osječki
gradonačelnik Ivan Radić i najavio nova ulaganja
u Zračnu luku Osijek.

“Osobno sam se u Saboru založio za 50 milijuna kuna ulaganja u
Zračnu luku u naredne dvije godine. Siguran sam da će nova
ulaganja u zračnu luku uz PSO letove i pametno upravljanje
privući sve veći broj turista”, poručio je gradonačelnik Radić.
Podsjetio je kako je Osijek u rujnu ove godine postigao 30 posto
više noćenja u odnosu na rujan pretpandemijske i rekordne 2019.
godine te dodao kako će Grad nastaviti sufinancirati osječku
zračnu luku.

Josip Miletić, zamjenik župana Osječko-baranjske
županije, istaknuo je važnost linija unutar Hrvatske napomenuvši
kako će Zračna luka Osijek time dobiti novu vidljivost, a
putovanja avionom postati uobičajena.

“Dobro vodstvo pokazalo je da u narednom razdoblju možemo
očekivati još već uspjehe. Dajemo podršku jer je ovo od strateške
važnosti za našu županiju”,kazao je zamjenik Miletić.

Petra Koletić iz Trade Aira objasnila je kako je
riječ o 10 letova tjedno tijekom zimskog i 11 letova tijekom
ljetnoga razdoblja.

“Za Zagreb će se letjeti tri puta tjedno – ponedjeljkom, srijedom
i četvrtkom, dok će za ostale gradove letjeti dva puta tjedno”,
dodala je Kolarić.

Osim nove suradnje i letova, osječka zračna luka danas je
predstavila i novi vizualni identitet, koji, prema riječima
direktora Ivana Kosa, pokazuje repozicioniranje u modernu,
dinamičnu i pristupačnu zračnu luku za domaće i strane putnike.

“S vjetrom u leđa lokalne i nacionalne vlasti želimo zaokružiti
priču strateških promjena i biti prepoznatljivi. Naš logo je znak
i simbol slova ”O” kao Osijek i Osječko-baranjska županija, uz
pogled na zlatna polja presječena pistom i pogledom iz
zrakoplova. Želimo da naši turisti što češće gledaju tu sliku”,
zaključio je Kos.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari