posebna regulacija prometa

Završava prva, krenula druga faza modernizacije tramvajske pruge kroz Osijek

Davor Javorović/PIXSELL

Počeli radovi na dionici D9 u okviru prve faze radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture

Zbog početka radova na dionici D9 u okviru prve faze radova na
modernizaciji tramvajske infrastrukture, u
Strossmayerovoj je ulici od 06. lipnja postavljena višemjesečna
privremena regulacija prometa, sukladno Elaboratu privremene
regulacije prometa. Podsjećamo, radi se o projektu sufinanciranom
sredstvima EU i Vlade RH, kojemu je cilj povećati sigurnost i
brzinu javnog gradskog prijevoza, te uvođenje novih tehnologija
koje podržavaju prometovanje budućih novih niskopodnih tramvaja.

Upravo se završava faza radova u Ulici J. J.
Strossmayera na potezu od Svilajske ulice do turbo kružnog toka
Osijek – Višnjevac, gdje je u dužini od oko 700 m, obavljena
demontaža postojećeg i izgradnja novog kolosiječnog sustava i to
istovremeno i sjeverni i južni kolosijek.

>> Radovi na tramvajskoj pruzi sele se bliže centru, zatvara se ulaz u grad iz smjera Nemetina

“Sa završetkom tih radova započeli su radovi u Strossmayerovoj
ulici na potezu od Trga A. Starčevića do Rokove ulice, u dijelu
sjeverne vozne prometne trake. Prometni tok odvija se u dva
sužena prometna traka, uz ograničenje brzine kretanja
vozila”, rekao je Dejan Rusmirović, član
uprave – direktor GPP-a.

Upozorio je na objektivne probleme u vidu produžetka realnog
vremena putovanja na tramvajskoj liniji br. 1 zbog privremene
regulacije prometa, te se zahvalio građanima na strpljenju i
podršci, jer se radi o zaista velikom projektu za grad Osijek
koji će u konačnici gradu dati jednu potpuno novu prometnu
vizuru.
>> U tijeku radovi na modernizaciji tramvajske pruge u Osijeku

Inače, projekt je podijeljen u dvije aktivnosti. Prva se odnosi
na elektromonterske i građevinske radove na modernizaciji i
izgradnji ispravljačkih stanica, te na modernizaciju kontaktne
mreže i izgradnju podzemne kabelske mreže, a druga na građevinske
radove na modernizaciji tramvajske pruge i tramvajskih
stajališta. S tim u svezi, radi se izmjena ukupno 9,5
kilometara tramvajskog kolosijeka
, te modernizacija
dvije ispravljačke stanice, dok će se na raskrižju Strossmayerove
i Mlinske graditi jedna posve nova. Modernizacija tramvajske
infrastrukture podrazumijeva i modernizaciju 23
tramvajska stajališta
kojom će biti omogućen lakši
pristup vozilima javnog prijevoza za osobe s invaliditetom i
smanjene pokretljivosti, te kojom će se stajališta uskladiti s
najnovijim europskim standardima.

Uporabnu dozvolu bi trebali imati do 31. prosinca 2023. godine.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari