modernizacija pruge

U GPP zaposleno 38 osoba. GPP: “Bilo je nužno kako bi se promet odvijao neometano”

Dubravka Petrić/PIXSELL

"Zahvaljujući ovim mjerama privremenog zapošljavanja sa zadovoljstvom možemo reći kako je našim sugrađanima bila kontinuirano pružena ista razina kvalitete usluge te ju namjeravamo održavati i nadalje", kažu u GPP

“Tražimo da se GPP javno očituje našim građanima koliko je ljudi
zaposleno od dolaska nove vlasti i novog direktora, na koja radna
mjesta i s kojom stručnom spremom, jer 40 novih radnih mjesta, 40
novozaposlenih ljudi bez javnog natječaja ne može proći bez
znanja javnosti”, rečeno je danas na konferenciji za medije
MOST-a u Osijeku.

Na to je odmah reagirao i osječki GPP priopćenjem za medije i
istaknuo kako se radi o izmišljanju problema u gradu
koji se konačno nalazi na svojoj uzlaznoj putanji.

U GPP su nabrojali kako danas broje 345 zaposlenika, od čega
je u posljednjih pola godine zaposleno 38 osoba na određeno
vrijeme i to 22 vozača, 14 majstora i 2 prometnika.

“Od početka 2021. godine do kraja svibnja ove godine 17 osoba
napustilo je tvrtku zbog odlaska u mirovinu, osobno uvjetovanog
otkaza ili sporazumnog otkaza. Čak 15 osoba nalazi se na
dugotrajnom bolovanju. Prošle godine tvrtka je za prekovremeni
rad, a zbog nedostatka zaposlenika, platila  292.018 kn kako
bi se promet mogao odvijati neometano”, stoji u priopćenju koje
potpisuje Dejan Rusmirović, direktor GPP.

Istaknuto je kako Gradski prijevoz putnika provodi projekt
“Modernizacije tramvajske infrastrukture na području grada
Osijeka” vrijedan 267 milijuna kuna u sklopu kojega je samo u
prvoj fazi projekta bilo potrebno zamijeniti pet tramvaja s pet
autobusa uslijed čega je bilo potrebno osigurati veći broj vozača
autobusa u radnom danu kako bi se promet mogao odvijati neometano
i u postojećim voznim redovima na što su iznimno ponosni.

“Temeljem svega navedenog u tvrtki je zaposlen gore spomenuti
odgovarajući broj osoba koje svojim formalnim obrazovanjem ili
radnim iskustvom zadovoljavaju potrebne uvjete. Zapošljavanjem
ovog profila radnika osigurano je nesmetano obavljanje
djelatnosti bez ukidanja linija i voznih redova čime bi razina
naše usluge bila značajno smanjena. Što se tiče navoda o
neprovođenju javnog natječaja za zapošljavanje, GPP nije u obvezi
provoditi javne natječaje prilikom zapošljavanja (konkretno u
ovom slučaju, za odabir radnika koristili smo internu bazu
pristiglih zamolbi u zadnjih godinu dana)”, stoji u priopćenju
GPP:

U GPP su istaknuli i kako je prethodna Uprava zaposlila 86
radnika bez javnog natječaja  a među njima i
visokopozicionirane stranačke ljude.


“Stvarni problem Gradskog prijevoza putnika nisu prijeko potrebna
zapošljavanja radnika nužnih za obavljanje osnovne djelatnosti
već nepravilnosti u radu prijašnje Uprave (koju su između ostalih
nadzirali i članovi MOSTA) zbog kojih društvo trpi velike
financijske izdatke koje sadašnja Uprava nastoji sanirati”,
zaključuju u GPP.
 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari