tvrđa postaje pješačka zona

Uskoro se raskopa središnji trg u Tvrđi, nakon radova imati će šarenije popločenje

Dubravka Petrić/PIXSELL

Veliki radovi na obnovi osječke Tvrđe napreduju punom parom, a nakon što se ovih dana kraju privede istočni dio, kreću i radovi na zapadnom dijelu barokne jezgre

Radovi na izmjeni kompletne komunalne infrastrukture na istočnom
dijelu osječke barokne jezgre skoro su završeni. Najobimniji
radovi su na izmjeni kanalizacijskog sustava, no mijenjaju se i
instalacije vodovoda, toplovoda, te električne energije i
interneta. Po završetku na istoku građevinska oprema seli se na
zapadni dio Tvrđe, a infrastruktura će se obnavljati na potezu od
trga Vatroslava Lisinskog do trga Svetog Trojstva, a o čemu su
opširno govorili odgovorni iz gradske uprave za Televiziju Slavonije i Baranje.

“Naravno, nećemo raskopati cijeli trg odjednom, nego ćemo to
raditi dio po dio, a krenuvši od sjevera prema jugu. Znači, to će
se dogoditi kroz, krenut ćemo s radovima kroz ulicu, pa onda
nekako trebat će sigurno dva do tri tjedna dok se dođe do samog
trga, tako da predvidivo nekakvo vrijeme, ući ćemo već u
dvanaesti mjesec kada se to bude događalo na trgu”, kaže
voditeljica projekta Sanja
Scitovski
.
>> Raskopana Tvrđa: Radovi na istočnom dijelu bit će gotovi do kraja godine

Središnji trg u Tvrđi dobiti će i nešto drugačije ruho pa će na
njemu osvanuti veće i šarenije kocke, a najveća promjena u Tvrđi
zasigurno je zabrana prometovanja i parkiranja u njoj nakon
završetka projekta.

U prostor Tvrđe automobilom će tako moći samo stanari, dostavna
vozila i oni s posebnim propusnicama, a i njih će biti manje od
sadašnjih četiristotinjak. Ulaza će biti dva, južni u Franjevačku
ulicu i zapadni koji će dobiti i mini kružni tok.

Kako će tehnički biti reguliran sami ulazak tek će se razraditi s
obzirom da će na samim ulazima biti uvlačni stupići koji će
sprječavati ulazak onima bez dozvole.

Što se pak tiče parkiranja u ovom dijelu grada, ovaj problem
planira se u prvoj fazi djelomično riješiti naglaskom na podzemnu
garažu ispod Eurodoma. U drugoj pak, planira se izgradnja potpuno
novog višeetažnog parkirališta.

“U okviru projekta izmještanja remize i Centra za posjetitelje
planirana je garaža na više nadzemnih etaža, više katova koja bi
onda trebala malo trajnije riješiti problem parkiranja i za
posjetitelje Tvrđe i za sve one koji su poslom ili na bilo koji
drugi način vezani uz Tvrđu, a u jednim od budućih projekata
planiran je i pješački pothodnik ispod Trpimirove
ulice”, kaže Vulin za STV.

Tvrđa tako u budućnosti prestaje biti najveće besplatno
parkiralište u gradu i postaje prava pješačka zona.
 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari