Društveno odgovorno poslovanje oduvijek je dio politike STOP SHOPa koji je danas više nego ikad svjestan potrebe za donacijom nečega uistinu vrijednog i korisnog za cjelokupno društvo
STOP SHOP retail parkovi u Osijeku i Valpovu donirali su medicinsku opremu u vrijednosti većoj od 20.000 kuna Domu za starije i nemoćne osobe u Osijeku. Doniranjem dezinficijensa, maski za lice i zaštitnih rukavica, STOP SHOP se uključio u pružanje humanitarne pomoći najranjivijoj skupini ljudi i zdravstvenim djelatnicima, stavljajući pritom dobrobit i sigurnost građana na prvo mjesto.
“Zaštita korisnika domova za starije osobe mora biti naš prioritet tijekom COVID pandemije i trebamo brinuti o očuvanju njihovog zdravlja jer su umirovljenici posebno ugroženi. Upravo je zbog toga STOP SHOP odlučio pomoći zdravstvenim djelatnicima i skrbnicima koji svakodnevno brinu o našim potrebitim sugrađanima. Nadamo se da donacijom zaštitne opreme možemo doprinijeti sprječavanju širenja i razvoja težih oblika bolesti uzrokovane koronavirusom te pomoći medicinskom osoblju u brizi o štićenicima Doma”, rekao je Joško Piteša, Country Manager Operations za Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. Društveno odgovorno poslovanje oduvijek je dio politike STOP SHOPa koji je danas više nego ikad svjestan potrebe za donacijom nečega uistinu vrijednog i korisnog za cjelokupno društvo. STOP SHOP je uložio značajan napor u borbu protiv koronavirusa omogućivši sigurnu kupovinu u retail parkovima koja je u skladu s međunarodnim standardima. Secured shopping centre (SSC), nezavisna švedska kompanija koja ispituje i ocjenjuje sigurnost okruženja u trgovačkim centrima i retail parkovima diljem svijeta, dodijelila je Certifikat o usklađenosti sa sigurnosnim mjerama protiv bolesti COVID-19. Njime je potvrđeno da svi protokoli STOP SHOPa prate propisane epidemiološke mjere.
STOP SHOP retail parkovi u Osijeku i Valpovu prvi su parkovi brenda STOP SHOP u Hrvatskoj. Nalaze se na odličnim pozicijama u oba grada, s lakim pristupom i s dobrom povezanošću javnim prijevozom do svih dijelova grada. Park u Osijeku trenutno broji 12 trgovina među kojima su Deichmann, JYSK, PEPCO i Müller, dok park u Valpovu sadrži dućane poput Bipe, Spara i TEDi-a. STOP SHOP tako svojim kupcima nudi proizvode širokog raspona – od mode i namještaja, do kućanskog tekstila i dječje opreme.
O STOP SHOPu
STOP SHOP je brand tvrtke IMMOFINANZ i čine ga maloprodajni parkovi u Srednjoj i Istočnoj Europi. Radi se o privlačnim i praktičnim lokalnim dobavljačima u područjima obuhvata od 30.000 do 150.000 stanovnika, s raznolikom ponudom proizvoda i privlačnom vrijednošću za novac. Svojim dobrim prometnim vezama i velikim parkirališnim prostorom usmjereni su na štedljive “pametne kupce” koji cijene dobru pristupačnost. Knjigovodstvena vrijednost portfelja do 2021. iznosila je 1060.7 milijuna eura, a bruto povrat 7.9%. Brend STOP SHOP trenutno obuhvaća 100 retail parkova u devet zemalja, a to su: Slovačka (16), Mađarska (14), Austrija (13), Češka (12), Slovenija (14), Srbija (14), Poljska (11), Hrvatska (3), Rumunjska (1) i Italija (1).
O IMMOFINANZU
IMMOFINANZ je grupacija za komercijalne nekretnine čije su aktivnosti usmjerene na poslovne i maloprodajne segmente sljedećih osam ključnih tržišta u Europi: austrijsko, njemačko, poljsko, češko, slovačko, mađarsko, rumunjsko i Adriatic regija. Osnovna djelatnost uključuje upravljanje i razvoj nekretnina, pri čemu STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) i brend myhive (office) predstavljaju ključne faktore kvalitete i usluga. Vrijednost portfelja iznosi oko 5,1 milijardi eura i pokriva otprilike 210 nekretnina. IMMOFINANZ se nalazi na burzi u Beču (vodeći ATX indeks) i Varšavi. Dodatne informacije dostupne su na: https://www.immofinanz.com.