Kreće izgradnja biciklističke i trkačke staze uz promenadu

Grad Osijek ove godine započinje izgradnju više kilometara novih biciklističkih staza, kao i obnovu postojećih koje dosad nisu bile usklađene s Pravilnikom o biciklističkoj infrastrukturi.

Paralelno će se obnavljati i dijelovi nogostupa i parkirališta, a današnjim potpisivanjem Ugovora o izvođenju radova na izgradnji biciklističke i trkačke staze – promenada, započela je realizacija projekta izgradnje tzv. biciklističke promenade. Osječani će završetkom ovoga projekta, od Henglove ulice do Mosta dr. Franje Tuđmana, dobiti 1500 metara tartanske staze za trkače, kao i nove biciklističke staze uz promenadu.

Ugovor vrijedan više od 4 milijuna kuna, danas su potpisali zamjenik gradonačelnika Boris Piližota i Zoran Škorić, predsjednik Uprave Osijek-Koteksa. Potpisivanju ugovora nazočili su i pročelnica Upravnoga odjela za graditeljstvo, energetsku učinkovitost i zaštitu okoliša Ljiljana Belajdžić, nadzorni inženjer Hrvoje Sučić te drugi potpredsjednik Gradskoga vijeća Karlo Šatvar – na čiju je inicijativu ovaj projekt i započet.

Naša promenada je naš brand, uistinu nešto s čim se možemo pohvaliti. Tko god je došao u Osijek, nije ostao ravnodušan prilikom šetnje promenadom. Stoga smo gledali kako uvesti još dodatnih sadržaja uz šetnicu i biciklističku stazu, i ovom prigodom zahvaljujem gradonačelniku Ivanu Vrkiću, dogradonačelniku Borisu Piližoti, kao i cijeloj Gradskoj upravi – što su prepoznali i prihvatili ovaj projekt. Njegovom realizacijom naši će sportaši, profesionalci i rekreativci, imati i više nego adekvatne uvjete, a pješaci potpuno oslobođenu pješačku stazu –izvijestio je Šatvar.

Uime izvođača radova, Zoran Škorić izrazio je nadu u povoljne vremenske prilike, kako bi radovi koji počinju 3. lipnja mogli završiti u zadanome roku, odnosno početkom rujna, te ujedno zamolio građane Osijeka za strpljenje.

Na njegove riječi nadovezao se osječki dogradonačelnik potvrdivši planirano izvođenje staze za trčanje na zelenoj površini usporedno s postojećom šetnicom.

Novi sportsko-rekreativni sadržaj na desnoj obali riješit će problem mimoilaženja pješaka i biciklista na postojećoj stazi. To je bio jedan od glavnih ciljeva premještanja biciklističke staze i izgradnje trkačke odmah uz promenadu. Obje staze će omogućiti dvosmjerni promet i biti razdvojene s dva reda granitnih kocki, a poradi očuvanja drvoreda, odlučili smo ih razdvojiti na dionici kod Nogometnog kluba Elektra – podcrtao je Piližota.

Dodatne tehničke informacije o projektu pružila je ugledna osječka pročelnica Ljiljana Belajdžić, koja je javnost obavijestila kako je za izgradnju biciklističke staze planirana asfaltna podloga, dok će staza za trčanje biti od tartana.

Projekt je ujedno usklađen i s Pravilnikom o osiguranju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjenom pokretljivosti – kazala je Belajdžić.

Podsjetimo, Grad Osijek planira izgradnju biciklističke staze na zapadnoj strani Huttlerove ulice: od raskrižja s Divaltovom do Ulice cara Hadrijana. Također, javni natječaj za rekonstrukciju biciklističke staze Osijek–Bilje u dužini od 1,6 km već je raspisan, a isplanirana je i rekonstrukcija biciklističke staze Osijek-Tenja. Osim navedenog, Projektom uređenja desne obale rijeke Drave – planirana je izvedba biciklističkih staza u obuhvatu svih poddionica. Realizacijom spomenutih projekata, Osijek će nedvojbeno opravdati epitet grada bicikala i najrazvijenije biciklističke mreže u Hrvatskoj.

SiB.hr
FOTO: Marko Mrkonjic/PIXSELL

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari