VIDEO: Ceremonija zatvaranja krova Avenue Mall-a

Svečanosti su nazočili brojni uzvanici koji su svojim dolaskom potvrdili kako je riječ o važnom projektu kako za grad Osijek, tako i za cijelu regiju.
Direktor GTC Hrvatska Siniša Slijepčević istaknuo je kako je ova faza radova završena tjedan dana prije planiranog roka. ” Avenue Mall će biti prvi shopping centar treće generacije u Osijeku. Centar će se prostirati na 67 000 m2 građevinskog zemljišta, od čega je 26 700m2 maloprodajnog prostora. Posebno ističem kako će Osječki Avenue Mall biti veći od Zagrebačkog. Zahvaljujem se Gradskoj upravi koja nas je podržala u ovom projektu, a posebice Europskoj banci za obnovu i razvoj koja je osigurala paket financiranja putem duga i vlasničkog udjela u iznosu od 40 milijuna eura” – naglasio je Slijepčević.
U ime grada Osijeka prisutnima su se obratili dogradonačelnik Ivan Vrdoljak i predsjednik Gradskog vijeća Gordan Matković koji su naglasili važnost ovog projekta za gospodarstvo grada, ali i regije Slavonije i Baranje. ” Posebno nam je drago što je EBRD prepoznala ovaj projekt, te se nadamo, a mi ćemo dati sve od sebe, da ovo neće biti prvi i zadnji projekt koji financiraju u ovom dijelu Hrvatske.” – rekao je dogradonačelnik Vrdoljak.
Na otvorenju je bilo riječ i o prvom digitalnom kinu u Hrvatskoj koje će se nalaziti upravo u Avenue Mall-u. Cineplexx će se sastojati od 7 dvorana od kojih će najveća imati 300 mjesta, a najmanja 61. 5 Pet dvorana biti će opremljene za 3D projekcije, a naglašeno je kako su planirani i satelitski prijenosi koncerata, opera, baleta i sportskih događaja u digitalnoj i 3D tehnologiji.

Pogledajte sve fotografije u GALERIJI.

VIDEO:
prilog 1

{youtube}N4WSfj6lw0o{/youtube}

prilog 2
{youtube}9KVQ-yI4Bd8{/youtube}

ČINJENICE O AVENUE MALL-U

1.    AVENUE MALL OSIJEK – OSNOVNI PODACI

•    Prvi multifunkcionalni shopping centar treće generacije u Osijeku
•    62.000 m2 građevinskog zemljišta
•    26.700 m2 maloprodajnog prostora
•    Besplatno parkiranje na 1.200 vanjskih i unutarnjih parkirnih mjesta
•    Više od 80 prodajnih prostora
•    3.500 m2 velik supermarket
•    Prvo multiplex kino u regiji – prvi Cineplexx u Hrvatskoj
•    U cijelosti vizurom i funkcionalnim dizajnom prilagođen samoj lokaciji
•    Urbana jezgra – urbana ikona Novog Osijeka
•    Vrhunska vanjska i unutrašnja arhitektonska rješenja
•    Optimalna vidljivost u odnosu na prostorno okruženje

Planirano otvorenje
•    Ožujak 2011.

Lokacija
•    Optimalno geografski smješten na zapadnom ulazu u grad Osijek – ulica Sv. Leopolda B. Mandića bb
•    U blizini sjecišta triju važnih prometnica – osječke južne obilaznice, državne ceste Sv. Leopolda B. Mandića i glavne autoceste koja povezuje Osijek sa Zagrebom
•    Pristup – lak i jednostavan (osobnim automobilom ili javnim prijevozom)
•    Od centra grada udaljen pet minuta vožnje

Zona obuhvata 
•    Primarna zona obuhvata – 160.000 ljudi (10 minuta)
•    Sekundarna zona obuhvata – 180.000 ljudi (uključuje stanovnike Osječko-baranjske županije unutar 20 minuta vožnje)
•    Unutar 30 minuta, centar je dostupan stanovnicima cijele Vukovarsko-srijemske županije – više od 550.000 ljudi


2.    ZNAČAJ ZA GRAD I REGIJU

•    Avenue Mall Osijek doprinosi oživljavanju gospodarstva Osijeka i regije te tako predstavlja značajan razvojni impuls
•    Po završetku, Avenue Mall Osijek će ukupno zaposliti više od 600 ljudi
•    Prva mega međunarodna green field investicija na širem osječkom području
•    Centar je izgrađen po najvišim europskim standardima održivog razvoja i predstavlja katalizator razvoja novog centra grada Osijeka
•    Projektiran tako da koristi suvremene energetske sustave koji vode brigu o očuvanju okoliša i to od toplinskih sustava, osvjetljenja do racionalnog pristupa korištenju vode te će uštedjeti 2,139 MWh godišnje, odnosno ispustiti manje od 661 tone CO2 u usporedbi s istovjetnim trgovačkim centrima, što je u skladu sa smjernicama i prioritetima koje njeguje EBRD na području razvoja takvih projekata
•    U bližoj budućnosti očekuje se povećanje rezidencijalnih kapaciteta u neposrednoj blizini Centra


3.    PONUDA CENTRA


•    ponuda poznatih svjetskih i domaćih modnih marki
•    bogato opremljen supermarket na 3.500 m2
•    šaroliki zabavni segment u kojem se ističe prvo multiplex kino u regiji – Cineplexx sa sedam suvremeno opremljenih kino dvorana
•    uspješan i istaknut tržišni identitet trgovačkog centra Avenue Mall
•    kvalitetna ponuda definiranih sadržaja (tenant mix) koji na najbolji način odgovara potrebama lokalne sredine s optimalnim omjerom zabavne, prodajne i ugostiteljske ponude


4.    CINEPLEXX OSIJEK


•    Prvo potpuno digitalno kino u Hrvatskoj
•    Joint venture hrvatskog Continental filma i austrijskog Constantin filma 
•    Osnovne karakteristike – iznimna kvaliteta slike na velikom platnu, moderna arhitektura, udobne dvorane
•    Sedam klimatiziranih dvorana potpuno opremljenih za najnovije digitalne kino projekcije
•    Nesmetan pogled iz svakog od ukupno 1.233 sjedala
•    U pet dvorana prikazivati će se najnoviji blockbusteri u 3D tehnologiji
•    Internet rezervacije karata
•    Loyatly i prepaid kartice
•    Matineje, tematske filmske večeri, obiteljski dan
•    Revija filmova “Filmomanija” dva puta godišnje uključivat će naslove s eminentnih europskih i svjetskih filmskih festivala
•    Posebnost Cineplexx-a – prikazivač koji veliku pažnju posvećuje nezavisnim filmovima svjetske produkcije



5.    O INVESTITORU

•    Investitor GTC Nekretnine Istok je dio poznate grupacije Globe Trade Centre koja je osnovana 1994. godine u Varšavi
•    GTC se smatra jednim od najvećih developera na području “Nove Europe”
•    GTC posjeduje 20 shopping centara (postojećih i u izradi) pod nazivom “Galeria” u Poljskoj, Bugarskoj, Rumunjskoj i Češkoj te “Avenue Mall” u Hrvatskoj i Srbiji
•    Avenue Mall Osijek drugi je GTC-ov centar u Hrvatskoj poslije Avenue Mall-a u Zagrebu, koji je u tri godine poslovanja zabilježio više od 25 milijuna posjeta
•    GTC je izgradio 60,000 m2 neto površine komercijalnih nekretnina i posjeduje impresivan portfelj od tri milijuna m2 komercijalnih i stambenih nekretnina u različitim fazama izgradnje
•    Projekti u vlasništvu GTC-a osvojili su brojne strukovne nagrade zbog svoje izuzetne arhitekture, korištenja state-of-the-art tehničkih rješenja te jedinstvenog pristupa lokacijama
•    Zaposlenici kompanije su profesionalci sa širokim znanjem na području nekretnina, stanja na lokalnom tržištu nekretnina kao i na internacionalnim tržištima
•    Svi viši GTC menadžeri zaposleni su u tvrtci najmanje šest godina, a njihova dugoročna posvećenost i entuzijazam osiguravaju dobre i kvalitetne projekte
•    GTC je pridobio povjerenje i poštovanje od mnogih internacionalnih brandova. Među njima su H&M, Zara, C&A, Sephora, Marks & Spencer, Bershka, Mango, Deichmann, Douglas…
•    Tvrtka je dobitnik prestižne CEE Real Estate Quality Award nagrade “Developer godine” tri puta (2004., 2007. i 2009. g.), kao i Europaproperty.com “Developer godine” nagrade za Jugoistočnu Europu 2009. godine
•    GTC trenutno razvija velik broj projekata diljem Poljske, Mađarske, Češke, Rumunjske, Srbije, Hrvatske, Bugarske, Slovačke i Ukrajine

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari