
Edukacija je privukla frizerske stručnjake iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine, uključujući i tim edukatora iz Izraela
U nedjelju je u Gospodarskom centru Osijek održana velika regionalna edukacija brenda za njegu i bojenje kose Mon Platin Professional, u organizaciji tvrke Aurora d.o.o., ovlaštenog uvoznika i distributera za Hrvatsku i BiH.
Edukacija je privukla frizerske stručnjake iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine, uključujući i tim edukatora iz Izraela, matične zemlje brenda. Sudionici su imali priliku upoznati nove tehnologije izbjeljivanja, bojanja i njege kose, kao i najnovije profesionalne tehnike koje brend uvodi na regionalno tržište.
Vlasnica tvrtke Aurora d.o.o., Mirjana Živković, otkrila je kako je cilj događaja bio okupiti profesionalce i podići razinu znanja u frizerskoj industriji.

“Ovo je trenutak u kojem smo željeli pozvati sve profesionalce da dođu, da poboljšaju svoje znanje i nauče nešto više o našim proizvodima – od novih tehnika, boja bez amonijaka do sustava koji štite kosu od lomljenja.“
Mon Platin Professional predstavio je nekoliko inovacija, među kojima se ističu boje bez amonijaka i bez štetnih tvari, sustavi protiv lomljenja vlasi, ali i izbjeljivač koji oštećuje kosu 84 posto manje, te prva linija veganskih boja koje u potpunosti prekrivaju sijede.

Posebnu pozornost privukle su i luksuzne linije za njegu s crnim kavijarom i hijaluronskom kiselinom, inspirirane sastojcima iz Mrtvog mora.
Organizatori su iz Izraela doveli i Nissima, globalni menadžer za Mon Platin Professional i jednog od najboljih svjetskih frizera specijaliziranog za rad s Mon Platin tehnologijama. On i njegov tim demonstirali su demonstrirao najnovije tehnike na modelima iz Osijeka i Beograda, a što je uključivalo rad na zahtjevnim tipovima kose kako bi se pokazale mogućnosti proizvoda.
Edukacije u organizaciji Aurore provode se kontinuirano posljednjih godinu dana, a Živković naglašava da je interes frizera sve veći. Tvrtka ima skladište u Osijeku, prodaju putem interneta te showroom i edukacijski prostor u Wilsonovoj ulici, gdje organiziraju individualne edukacije i prezentacije proizvoda.
Nissim je istaknuo sigurnost i učinkovitost tehnologija koje brend predstavlja, rekavši da se edukacija provodi korak po korak, pokazujući kako se proizvodi koriste bez oštećivanja kose.

“Demonstracija uključuje tretman koji traje samo jedan sat, daje mekoću i glatkoću i čuva kosu tri mjeseca. Naši su proizvodi sigurni, zdravi i dermatološki testirani”, rekao nam je Nissim.
Mon Platin Professional danas posluje u 54 zemlje svijeta, među kojima su Sjedinjene Američke Države, Italija i Slovačka, a širenje mreže edukacija važan je dio strategije brenda.
Organizatori su poručili kako žele da Osijek postane regionalno središte profesionalnih frizerskih edukacija, a ova je svakako pokazala zainteresiranost frizera ne samo iz Osijeka, već i zemalja u okruženju.