
Kao pokušaj ublažavanja nezadovoljstva, klub je odlučio zadržati staru cijenu za one navijače koji su prošle sezone prisustvovali na više od polovice domaćih utakmica. No, kako se ispostavlja, ni ta "nagrada za vjernost" ne funkcionira kako bi trebala
Dugotrajno nezadovoljstvo navijača NK Osijeka radom klupske uprave dodatno je rasplamsano početkom prodaje godišnjih ulaznica za novu sezonu. Nakon što je prošla sezona završila debaklom — bez plasmana u Europu i sa skromnim 7. mjestom — uslijedilo je iznenađenje koje je izazvalo novi val ogorčenja: godišnje ulaznice poskupjele su za čak 50 posto.
Navijači teško pronalaze opravdanje za ovako značajno poskupljenje, osobito uz činjenicu da stadion prošle sezone nije bio ni blizu rasprodan. Povjerenje u upravu ionako je na klimavim nogama, a ovaj potez dodatno je uzdrmao odnos kluba i publike.
Kao pokušaj ublažavanja nezadovoljstva, klub je odlučio zadržati staru cijenu za one navijače koji su prošle sezone prisustvovali na više od polovice domaćih utakmica. No, kako se ispostavlja, ni ta “nagrada za vjernost” ne funkcionira kako bi trebala.
Na redakcijski mail javio nam se čitatelj koji navodi da je na svaku utakmicu dolazio sa sinom, ali da je samo njemu priznat popust, dok njegovom sinu — koji je bio na istom broju utakmica — nije. Slične primjedbe preplavile su i društvene mreže.
Jedan od komentara koji je posebno odjeknuo glasi:
“Mene su smuljali da sam bio na 9 utakmica, a znam da sam bio na više od 10, točno znam na kojima. Smradovi. Ne dam 225 eura iz principa, pas im mater”, napisao je Ivan.
Na to se nadovezao Damir:
“Također isto i ja. Isto kažu bio si na 9. Rekoh, kako su igrali, bolje da nisam ni bio. Pa mi kaže da donesem liječničku dokumentaciju ako nisam bio na jednoj zbog bolesti. I još mi kaže da me razumije. Kažem mu: ovo je sramota. Klub na čije tekme idem više od 40 godina me ucjenjuje nakon ovakve sezone. Baš su smradovi. Neću ni ja iz principa.”
Pad interesa već vidljiv, Kohorta poziva navijače da ne odustaju
Prema službenim podacima kluba, u prvom modulu prodaje, koji je bio rezerviran isključivo za navijače s više od 50 % posjećenosti utakmica, prodano je 65 % godišnjih ulaznica. To je jasan znak da se može očekivati osjetan pad broja pretplatnika u novoj sezoni.
Kohorta je pozvala navijače da ne odustaju i da ipak kupe ulaznice. “Otpor se pruža na stadionu! Naš glas se mora čuti i čut će se glasnije no ikada!”, proučili su najžešći Osijekovi navijači.
Danas je započeo treći modul zaštićene prodaje, koji uključuje online prodaju i mogućnost promjene sjedala. Slobodna prodaja kreće u srijedu, i to isključivo na Ticket pointu stadiona.




