Direktor GPP-a Darijan Rudan izvijestio je kako se preostalih 15 posto radova u sklopu projekta modernizacije tramvajske infrastrukture odnosi na Strossmayerovu ulicu
Europska avenija na dionici od Kuhačeve do Trpimirove ulice postala je četverotračna prometnica i danas ujutro otvorena za promet u punome profilu.
Završene radove, koji su obuhvatili izgradnju tramvajske pruge koja je izmještena iz zelenog pojasa i integrirana u prometnicu, obišao je osječki gradonačelnik Ivan Radić, izvijestivši kako se projekt modernizacije tramvajske infrastrukture odvija planiranom dinamikom.
“Projekt vrijedan 45 milijuna eura je na 85 posto izvršenosti. Radovi na Europskoj aveniji izvedeni su od Trpimirove do Lučkog prilaza u dužini od 1470 metara, a zadnja dionica je bila od Trpimirove do ulaza u Tvrđu. Novost je ta da je ovaj dio Europske avenije postao četverotračna prometnica. Ovo je sve preduvjet za dolazak novih niskopodnih tramvaja. U prvoj fazi dolazi 10, očekujemo od ožujka iduće godine da će doći prvi“, izjavio je gradonačelnik Radić.
Dodao je kako je projekt nabave 17 novih električnih niskopodnih autobusa spreman za prijavu na poziv Ministarstva prometa, podsjetivši kako je GPP-ova flota autobusa već pojačana s 13 novih.
“Također, nakon što nam pristigne 10 tramvaja, spremni smo za još 10 novih, dakle ukupno 20 novih niskopodnih tramvaja. Na Europskoj aveniji u tijeku su još radovi na osam stajališta koja će biti natkrivena te prilagođena osobama s invaliditetom. Zahvaljujem našim sugrađanima na strpljenju jer su određene prometnice bile zatvorene zbog radova, ali takvo vrijeme prolazi, sada više ulica otvaramo nego što zatvaramo. Nedavno smo uveli Prometnu jedinicu mladeži koja regulira promet na najprometnijim raskrižjima pa je promet protočniji“, poručio je gradonačelnik Radić, zaključivši kako će Osijek biti grad s najudobnijim, najsigurnijim i ekološki prihvatljivim javnim prijevozom.
Direktor GPP-a Darijan Rudan izvijestio je kako se preostalih 15 posto radova u sklopu projekta modernizacije tramvajske infrastrukture odnosi na Strossmayerovu ulicu.
“Riječ je o dionici od Rokove crkve do Kanižlićeve ulice i plan je završiti radove u drugom kvartalu 2025. godine, čime bismo završili cjelokupni projekt modernizacije tramvajske infrastrukture u Osijeku“, kazao je Rudan.
Dodao je kako danas kreću tehničke vožnje tramvaja kojima se testiraju pruga i kontaktna mreža te uputio apel građanima da obrate pažnju na tramvaje u prometu i ne parkiraju automobile na tračnice.