Stanovnici pojedinih naselja u Osijeku nezadovoljni su dinamikom odvoza kućnog otpada, koji se gomila oko kontejnera. "Vijenac Murse izgleda kao Napulj, a smeće nagomilano oko kontejnera već se "slijeva” na cestu i parkirališna mjesta u blizini.
Kontejneri “kipe”, širi se smrad, a nitko ništa ne poduzima. Mi
odvoz otpada uredno plaćamo i očekujem da se taj posao obavlja
kako treba”, ističe stanovnik Vijenca Murse, Ervin Bilen.
Problem je, objašnjavaju u Unikomu, nastao zbog novog načina
naplate odvoza komunalnog otpada, odnosno naplate po volumenu, a
situaciju je dodatno pogoršalo blagdansko vrijeme u kojemu se
stvara više otpada, pogotovo kada je riječ o velikim kutijama,
koje zauzimaju mnogo prostora. “Primjenom kriterija za odabir
potrebne veličine posude zadužilo se svako kućanstvo s
pripadajućom veličinom posude. Građani su sami, preko javnog
bilježnika ili predstavnika stanara, prijavljivali broj osoba u
kućanstvima te je očito da su neki prijavili manji broj osoba
(kako bi im mjesečni račun bio manji) pa se pokazalo da
pripadajuća posuda nije dovoljno velika i pojavljuje se problem
nepravilnog odlaganja komunalnog otpada”, objašnjava
glasnogovornica Unikoma, Tatjana Elez. Problem je, saznajemo u
Unikomu, vidljiv na još nekoliko lokacija u gradu, a na određenim
mjestima na Sjenjaku, Blok centru te na Gornjodravskoj obali
kontejneri od 1.200 litara zamijenjeni su PVC posudama, koje se
nalaze u zajedničkim prostorijama ulaza, umjesto na javnim
površinama. U Unikomu su istaknuli i da se otpad odvozi prema
programu, bez iznimki ili kašnjenja te da nema govora o
neobavljenom poslu.
I.Sekol (Glas Slavonije)