''Najbolji dječji kupaći je onaj koji se nosi''

Ljetna kampanja Centra za nestalu i zlostavljanu djecu stiže kao odgovor na rastući trend iskorištavanja djece za pornografiju

Nel Pavletic/PIXSELL

Ramljak naglašava nužnost holističkog pristupa i suradnje svih relevantnih institucija kako bi se zaštitila najranjivija skupina u društvu

Osječki Centar za nestalu i zlostavljanu djecu, u suradnji s Policijskom upravom Istarskom i Splitsko-dalmatinskom, ovoga ljeta pokreće kampanju pod nazivom “Najbolji dječji kupaći je onaj koji se nosi”. Cilj je kampanje podizanje svijesti, osobito među roditeljima i skrbnicima, o važnosti nošenja kupaćih kostima kod djece radi sprječavanja tajnog snimanja od strane seksualnih predatora na plažama i javnim kupalištima.

Prema MUP-ovom Statističkom pregledu za 2023. godinu, broj kaznenih djela iskorištavanja djece za pornografiju u Hrvatskoj kontinuirano raste. U usporedbi s 2022. godinom, broj slučajeva porastao je za 4,5 %, dosegnuvši 460 slučajeva. Osim toga, zabilježen je i porast od 51,5 % u kaznenim djelima spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta, s ukupno 300 takvih djela počinjenih na štetu djece do 14 godina.

Tomislav Ramljak, osnivač Centra za nestalu i zlostavljanu djecu, naglašava da je potrebno poduzeti konkretne korake za zaštitu djece.

“Obucite djeci kupaće gaćice jer zaista ne gledaju svi djecu istim očima”, ističe.

Ramljak također naglašava da su seksualni predatori sve inovativniji u svojim metodama, koristeći razne skrivene kamere i uređaje poput satova s mikro kamerama kako bi snimali djecu na plažama i kupalištima.

Kampanja Centra proširuje se ove godine u suradnji s PU splitsko-dalmatinskom, naglašavajući važnost prevencije i edukacije, posebno tijekom turističke sezone. Policijska uprava ističe visoku razinu prioriteta sigurnosti djece te aktivno radi na detekciji i procesuiranju počinitelja.

Uz povećanje broja kaznenih djela, posebno zabrinjava porast međuvršnjačkog nasilja i kriminaliteta među mladima. Ramljak naglašava nužnost holističkog pristupa i suradnje svih relevantnih institucija kako bi se zaštitila najranjivija skupina u društvu.

Sveukupno, kampanja “Najbolji dječji kupaći je onaj koji se nosi” poziva na podizanje svijesti i zajedničko djelovanje protiv sve veće prijetnje seksualnog zlostavljanja djece u Hrvatskoj.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari