Što popularnoj pjevačici znači više od 700 tisuća pratitelja na društvenim mrežama i više od 137 milijuna pregleda na YouTubeu otkrit će u dijelu programa 'Music & Social: Kako to radi Lille?'.
Digitalna transformacija nije zaobišla niti jedan segment
društva, pa tako niti glazbenu industriju. Kako su digitalne
platforme oblikovale trendove, kako se glazba danas distribuira,
što YouTube predstavlja glazbenoj sceni i njezinim dionicima, što
glazbenicima znače milijunski pregledi na YouTubeu i stotine
tisuća pratitelja na društvenim mrežama? Preciznije, što Lidiji
Bačić znači više od 700 tisuća pratitelja na društvenim mrežama i
više od 137 milijuna pregleda na YouTubeu? Upravo će o tome jedna
od najpopularnijih domaćih pjevačica govoriti na novom izdanju
konferencije Digital Shapers u dijelu programa
‘Music & Social: Kako to radi Lille?’.
Atraktivna Lille na svojim digitalnim platformama bilježi sjajne
rezultate! Jedna je od ‘najklikanijih’ javnih osoba te svaka
njezina objava, koncert ili fotografija potiču brojne aktivnosti
na društvenim mrežama. U dosadašnjoj karijeri održala je više od
800 koncerata. Na Facebooku ju prati više od 325 tisuća
ljudi, na Instagramu više od 235 tisuća, na njezin YouTube kanal
Planet Lille pretplaćeno je više od 120 tisuća ljudi, a na tom
istom kanalu bilježi ukupno više od 137 milijuna
pregleda.
“Digitalizacija je nepovratno promijenila cijelu glazbenu
industriju. Danas se ne možemo baviti glazbom izolirani od svega
što nas okružuje. Zato sam konstantno prisutna na društvenim
mrežama, a na YouTubeu sam pokrenula i svoju vlastitu talent
emisiju u kojoj zajedno s gostima iz javnog života tražim nove
glazbene nade. S pobjednikom snimam duet. Interes za taj projekt
je sjajan i mene osobno posebno raduje. Brojke do kojih smo došli
posljednjih godina pokazuju da smo puno napravili. Ponosna sam na
svoj Planet Lille svijet i vjerujem da je još puno sjajnih
projekata ispred nas, a o detaljima ćemo pričati 28. studenog”,
kaže Lille čiji Instagram profil tjedno zabilježi čak 3
milijuna posjeta.
Osim statističkih podataka o broju posjeta, broju pratitelja na
društvenim mrežama, broju lajkova i slično, pjevačica i njezin
tim pomno prate i strukturu i interese njezinih pratitelja. Na
Instagramu su to, primjerice, obožavatelji u dobi između 18
i 45 godina, te su 65 posto njih muškarci, a 35 posto žene. Takvi
podaci Lidijinom digitalnom timu su najbolji pokazatelj prema
kojem kreiraju sadržaj i aktivnosti na digitalnim platformama.
Ulaznice za RTL-ovu konferenciju Digital Shapers, koja se 28.
studenog 2019. godine održava u kinu Kaptol Boutique Cinema u
Zagrebu, u prodaji su putem sustava Entrio. Program i dodatne
informacije dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i službenoj
Facebook
stranici konferencije.