Bubalo prozvao HŽ zbog ignoriranja Osijeka

Investicija je to vrijedna 80 milijuna kuna i,
jasno je, Grad Osijek očekuje da se u njega uključe i
Hrvatska Vlada, Hrvatske ceste
i Hrvatske željeznice.
Grad Osijek spreman je biti partner u razrješavanju, kako ga se
često naziva, najvećega Gordijskoga čvora u prometu Osijeka i
okolice. Velik je to zalogaj za jedinicu lokalne samouprave, ali
i Osijek i Osječko-baranjska županija žele u projektu vrijednom
80 milijuna kuna biti partneri i Hrvatskim cestama i Hrvatskim
željeznicama koje, za sada, čini se, ostaju gluhe.

– Grad Osijek i Osječko-baranjska županija spremni su biti
partneri, ali Hrvatske željeznice  još nisu svjesne veličine
toga problema. To je najveći Gordijski čvor koji želimo
razriješiti
– ističe gradonačelnik Krešimir Bubalo.

Puno je još čvorova za razrješavanje s Hrvatskim željeznicama s
kojima je, ističe Bubalo, suradnja iznimno loša, što se vidi,
između ostaloga, i po zgradi željezničkoga kolodvora. No,
primjera ima još, kao što je onaj uz Vukovarsku ulicu gdje je
između stambene zgrade i pruge udaljenost jedva 8 metara.

– Kada vidite ovu lokaciju i 8 metara do prometnoga željezničkog
koridora pitate se zašto nema zvukobran. Hrvatske željeznice
moraju shvatiti težinu ovih problema! Kroz urbane prostore
željeznička pruga je velik problem i mora se odgovoriti potrebama
naših sugrađana na konstruktivan način
– apelira
Bubalo.

Bubalo kaže da je bio iznenađen što je jučer od potpredsjednika
hrvatskoga Sabora čuo da i njemu Hrvatske željeznice odgovaraju –
negativno!

Gospodine Šeks, ako vam 20 godina odgovaraju negativno,
onda je vrijeme da odete u mirovinu
– zaključio je
gradonačelnik Osijeka.

{youtube}OfWMj3UYczw{/youtube}

Tekst: www.stv.hr

Nakon jučerašnjega početka radova na proširenju južne
obilaznice Osijeka, sljedeći je na redu podvožnjak u Ulici
svetoga Leopolda Bogdana Mandića u kojoj se, zbog prolaska
vlaka, dnevno promet prekida i po 30-ak puta.

Investicija je to vrijedna 80 milijuna kuna i, jasno je,
Grad Osijek očekuje da se u njega uključe i hrvatska Vlada i
Hrvatske ceste i Hrvatske željeznice.

Grad Osijek spreman je biti partner u razrješavanju, kako
ga se često naziva, najvećega Gordijskoga čvora u prometu
Osijeka i okolice. Velik je to zalogaj za jedinicu lokalne
samouprave, ali i Osijek i Osječko-baranjska županija žele u
projektu vrijednom 80 milijuna kuna biti partneri i Hrvatskim
cestama i Hrvatskim željeznicama koje, za sada, čini se, ostaju
gluhe.

Grad Osijek i Osječko-baranjska županija spremni su
biti partneri, ali Hrvatske željeznice još
nisu svjesne veličine toga problema. To je najveći Gordijski
čvor koji želimo razriješiti

Puno je još čvorova za razrješavanje s Hrvatskim
željeznicama s kojima je, ističe Bubalo, suradnja iznimno loša,
što se vidi, između ostaloga, i po zgradi željezničkoga
kolodvora.

No, primjera ima još, kao što je ovaj uz Vukovarsku
ulicu. Između stambene

zgrade i pruge udaljenost je jedva 8 metara.

Kada vidite ovu lokaciju i 8 metara do prometnoga
željezničkog koridora pitate se zašto nema zvukobran. Hrvatske
željeznice moraju shvatiti težinu ovih problema… kroz urbane
prostore željeznička pruga je velik problem i mora se
odgovoriti potrebama naših sugrađana na konstruktivan
način

Bubalo kaže da je bio iznenađen što je jučer od
potpredsjednika hrvatskoga Sabora čuo da i njemu Hrvatske
željeznice odgovaraju – negativno!

A gospodine Šeks, ako vam 20 godina odgovaraju
negativno, onda je vrijeme da odete u mirovinu.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari