K-informatika i studenti EFOS-a zajedno do uspjeha

K-informatika i studenti EFOS-a zajedno do uspjeha

Ostvarena je još jedna suradnja koja će studentima Ekonomskog fakulteta, smjera Marketing, omogućiti praktičan rad i korisnu referencu pri budućem traženju posla.

Tvrtka K-informatika priprema novu verziju
aplikacije CroCities Osijek
, mobilnog vodiča Osijeka stoga
treba kreativne ideje kako ovu korisnu aplikaciju približiti
turistima, ali i građanima Osijeka. Studenti će marketing
kampanju raditi u sklopu kolegija Poduzetništvo u turizmu, gdje
će naučiti prednosti korištenja novih tehnologija u marketingu.
Projekt će voditi prof. Drago Ružić i asistent Ivan Kelić. Dejan
Bešir, suosnivač i Sanja Vidić, community manager K-informatike,
osigurati će studentima potrebne informacije i usmjeravati ih
tijekom trajanja projekta.

Studentima treba pružiti priliku rada na stvarnim slučajevima
jer iz toga mogu izaći dobre i kvalitetne ideje koje im pružaju
korisno iskustvo i svojevrsnu pripremu za posao koji će raditi po
završetku fakulteta. Naša tvrtka neće biti među onima koji tvrde
da studenti nemaju dovoljno znanja, a ništa ne poduzimaju.
Vjerujemo da studentima treba dati priliku i potrebne smjernice
da se dokažu. Fakulteti i tvrtke trebaju surađivati za obostranu
korist
, tvrdi Dejan Bešir.

Tvrtka K-informatika sudjeluje u projektu Osijek Software City,
gdje zajedno sa još tri osječke IT tvrtke, otvoreno predstavlja
što očekuje od budućih zaposlenika i daje smjernice što kandidati
trebaju učiti kako bi stekli znanje potrebno za zapošljavanje u
K-informatici.

CroCities Osijek je rješenje nagrađeno ove godine na natječaju
poslovne mreže Chasebuzz “Rješenjem do uspjeha”
stoga se nastavlja sa daljnjim razvojem aplikacije. Osijek
zaslužuje mobilni turistički vodič koji će turisti sa
zadovoljstvom koristiti, a idejama i kampanjom koju će pripremiti
studenti očekuje se porast broja korisnika aplikacije.

Community manager tvrtke K-informatika, Sanja Vidić, studentica
je zadnje godine na Ekonomskom fakultetu. Tvrdi kako je potreba
za praktičnim radom velika, ali naglašava da je vidljivo
poboljšanje jer se sve više rade praktični primjeri u sklopu
kolegija.

Kampanja će imati naglasak na gerilske marketing strategije
koje će omogućiti studentima primjenu naučenog u praksi. Ova
kampanja je izazov i nešto potpuno novo, ali vjerujem da su
kolege studenti dorasli tome te da će dati sve od sebe kako bi
CroCities Osijek postao brand grada Osijeka
.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari