Saša Uranjek novi direktor TZ Grada Osijeka

Dani vina i turizma Osječko-baranjske županije, Međunarodni kup u gimnastici i Kongres o kontinentalnom turizmu tri su značajna događanja kojima će Osijek biti domaćin u idućih mjesec dana i koji će biti prigoda da kroz njih svoju viziju turističke promocije prezentitra i Saša Uranjek, novi direktor Turističke zajednice Grada Osijeka.

A njegov je recept poznat. “Dolazim s mjesta direktora društva koje je organiziralo sajmove, prije toga sam bio na Slavonskoj televiziji. Dakle, mediji, gospodarstvo i promocija, a to je nešto što je prateće uz turističke aktivnosti. Taj sustav ću upotrijebiti i sada, dakle sinergijska priča o povezivanju što više institucija koje sudjeluju u određenim projektima”, otkriva svoje namjere Uranjek.

Želja mu je napraviti što više aktivnosti unutar jedne manifestacije kako bi je što više ojačali, jer smatra da je do sada bilo podosta samostalnih projekata na koje je potrošeno dosta energije i novca, ali koji nisu urodili priželjkivanim efektom.

Grad Osijek u suradnji s TZ-om potencira gradnju Adrenalinskog parka na poziciji čepinske zračne luke. Sada je uređena motokros staza, u lipnju će ondje biti organizirana još jedna utrka. No, uz to pokušat ćemo povezati niz aktivnost koje okupljaju i privlače ljubitelje oktana”, konkretizira Uranjek te ne skriva kako se vrlo pomno radi i na kandidaturi Osijeka za Zlatni cvijet Europe.

U lipnju će nas obići međunarodni žiri s članovima iz jedanaest zemalja, uglavnom inženjera hortikulture i krajobraza. Pripremit ćemo im odgovarajuću rutu kako bi mogli dati ocjenu onoga što mi imamo ovdje. Organiziran je širi odbor koji bi trebao što bolje pripremiti grad za njih, ali to je u konačnici priča i u kojoj uređujemo grad za nas same” – kaže Uranjek.

[blockquote]Neće gosti doći sami
Na naš upit zna li kako i hotelijeri imaju očekivanja od Turističke zajednice, Uranjek veli da TZ ima ulogu promicanja turističke sredine u kojoj radi, ali ona nije ta koja dovodi goste. “To je posao turističkih agencija, ali u pitanju jest sinergija za koju se zalažem. Dakle, i hotelijeri, i agencije, i prijevoznici, i ugostitelji, i turistička zajednica mogu jednu destinaciju afirmirati više nego do sada. Isto tako možemo pratiti manifestacije i sami ih osmišljavati jer neće ljudi doći samo zato što mi ovdje imamo smještajne kapacitete”, rezonira Uranjek.[/blockquote]

D.Kuštro (Glas Slavonije)
Foto: J.Šeri (Glas Slavonije) D.Tijardović (SiB.hr)

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari