
Crowdfunding kampanjom Poštići žele prikupiti 75.000 kuna za kupnju električnog kotla i pasirke
Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Poštić iz Osijeka prvi je slavonski OPG koji do kapitala za razvoj posla želi doći kampanjom masovnog financiranja.
To se gospodarstvo brine o 400 sadnica šljive u Sarvašu, a kako bi Poštići nastavili višestoljetnu slavonsku tradiciju pripravljanja domaćeg pekmeza od šljiva, nužno im je ulaganje u opremu. Naime, do sada su za prve, manje količine pekmeza u proizvodnji koristili tuđu opremu, no podizanje proizvodnje na novu razinu traži ozbiljno ulaganje.
“Sebi i svojoj djeci želimo otvoriti mogućnost ostanka na ovoj
plodnoj slavonskoj zemlji. Svjesni smo koliko je pred nama truda
i rada, ali time na našoj tradiciji gradimo budućnost za našu
djecu. Po kćeri i sinu smo i nazvali naš pekmez Bruna & Noa.
Nadamo se da će ljudi prepoznati naše težnje i da će se svatko u
kampanju uključiti s onoliko koliko može”, kazao je
Robert Poštić iz OPG-a Poštić.
“Razmišljali smo o različitim načinima financiranja opreme, ali za neke ne ispunjavamo uvjete, a neki su nam oblici financiranja u ovim pandemijskim vremenima prerizični. Svjesni smo da se crowdfunding kampanjama najčešće prikupljaju sredstva za neke inovativne poduhvate, no želimo vjerovati da će nam ljudi pomoći i u očuvanju tradicije”, rekao je Poštić.
Kampanja se nalazi na platformi Croinvest i traje još mjesec dana. Ako uspije, Poštići će za Božić dobiti dar o kojem sanjaju – mogućnost da razviju proizvodnju pekmeza prepoznatljivog punog okusa od šljiva bez aditiva i konzervansa.