FlixBus partneri investirali u 15 novih autobusa za nadolazeću sezonu

Otkako je FlixBus start-up ušao na hrvatsko tržište prošle godine u lipnju, sve brži rast i širenje mreže dovelo je i do novih investiranja domaćih autobusnih prijevoznika koji su prepoznali FlixBus poslovni model kao svoj model budućeg uspješnog poslovanja.

Od ukupno 15 novih autobusa spremnih za novu sezonu, koji u
potpunosti zadovoljavaju standarde FlixBus brenda, Slavonija Bus
investirala je u 2 potpuno nova katna autobusa NEOPLAN SKYLINER
P05 preko tvrtke Auto Hrvatska, dok su Brioni Pula investirali u
9 novih autobusa. Vincek autobusi investirali su u dodatna 3
autobusa, a Knežević prijevoz u dodatna 2 autobusa. Hrvatska
FlixBus flota je u samo 8 mjeseci narasla na preko 40 autobusa.

˝Mrežno planiranje koje je povezalo gradove hrvatske s preko
500 destinacija diljem Europe, dovelo je i do neminovnog
otvaranja novih autobusnih linija za predstojeću sezonu. Kako je
FlixBus brend vrlo brzo prepoznat na hrvatskom tržištu te
prihvaćen kao jedinstvena opcija putovanja Europom, tako je i u
posljednjih 8 mjeseci potražnja za putovanjima porasla što su
FlixBus partneri i prepoznali.˝
– izjavio je Dean Čebohin,
direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

FlixBus partneri od samih početka podrška na razvoju
zelene mreže

Autobusni prijevoznik Slavonija Bus, podrška je FlixBusu od
srpnja prošle godine, odnosno od početka povezivanja Slavonije s
Europom.

˝Kroz definiranje preciznih ugovornih odnosa, prava i obveza
tvrtke Slavonija Bus, stvorene su pretpostavke izuzetno
zadovoljnog partnera koji nakon nepunih 8 mjeseci ozbiljno
razmišlja o dodatnim ulaganjima i razvoju partnerskih odnosa.
Novi katni autobusi će i prije ljetne sezone, zauzeti mjesto u
floti na liniji Vinkovci – Frankfurt. Nabava vozila većeg
kapaciteta realizirana je prvenstveno zbog podataka o potrebnim
prijevoznim kapacitetima i interesu putnika na ovoj liniji.
˝
– izjavio je Franjo Matijašević, vlasnik tvrtke Slavonija
Bus.

Brioni Pula također su uz FlixBus od samih početaka u cilju
povezivanja Istre s Europom i obrnuto, međutim prava ekspanzija
linija koja će povezivati Istru te omogućiti lakši dolazak
turista očekuje se upravo ove sezone.

Prijevoz Knežević čije je sjedište na Plitvičkim jezerima,
zadužen je za pokrivanje područja Dalmacije i Like što će se za
nadolazeću sezonu ojačati, dok je Vincek prijevoz sa svojom
flotom FlixBusa zadužen uglavnom za kontinentalni dio Hrvatske.

Odluka o ulasku u partnerstvo s FlixBusom

˝Tvrtka Slavonija Bus d.o.o. našla se početkom 2016. godine,
slijedom poremećenih tržišnih okolnosti u prijevozu putnika, pred
dilemom: da li samostalno ili u zajednici s jakim tržišnim
partnerom nastaviti daljnji poslovni razvoj. Samostalno
razvijanje tvrtke, što smo činili do tada, nam se činila
realnijom idejom, predstavljala je kontinuitet dotadašnjeg
poslovanja ali i realnost zatvaranje tržišta većih prijevozničkih
tvrtki u RH bez namjere poslovnog udruživanja na poštenim i fer
osnovama. Upravo u to vrijeme ostvareni su prvi kontakti s
FlixBus predstavnicima na temu uslužne prodaje putničkih karata
uz preliminarno izlaganje vizije ulaska FlixBus-a na hrvatsko
tržište. Od dobivanja početnih informacija o FlixBus poslovnom
modelu te, nedugo nakon toga i dodatnih poslovnih informacija, do
preliminarnog potpisivanja ugovora prošlo je manje od 3 mjeseca.
U tom periodu smo zatvorili potrebnu financijsko-tehničku
konstrukciju. ˝
– dodao je Matijašević.

U ovim potpuno novim katnim autobusima, FlixBus putnicima
osigurat će se potpuni doživljaj putovanja. Autobusi koji
oduševljavaju ekonomičnošću, sigurnošću, dizajnom i udobnošću
imaju i najveću zapreminu prtljažnog prostora u klasi katnih
turističkih autobusa. Novi Skylineri imaju 77 putničkih sjedala s
USB i 230V utičnicama, a opremljeni su motorom snage 505 KS,
12-brzinskim automatiziranim mjenjačem, EfficientCruise sustavom
za ekonomičniju vožnju, svim modernim sustavima za veću sigurnost
putnika, a izgled, oprema i razina udobnosti potpuno su u skladu
sa standardima FlixBus brenda.

˝Zaključiti možemo da je poslovni odnos s FlixBusom u stalnoj
uzlaznoj liniji, pronalazimo zajedničke točke interesa i
nastojimo ih odmah realizirati, a postojeće unaprijediti. Nama
takva suradnja omogućava željeni i planirani poslovni razvoj
djelom već realiziran, u nepunih 8 mjeseci poslovnog odnosa, što
samo po sebi dovoljno govori!˝
– dodao je Matijević.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari