
Ponovno stižu lažne poruke o neplaćenim računima za struju. Policija upozorava da se radi o pokušaju prijevare ako ste dobili SMS poruku u kojoj vas se poziva da podmirite račun i regulirate svoju situaciju, iza koje stoji, kako je navedeno u poruci, HEP grupa. Cilj prevaranata je krađa osobnih podataka
Građanima ponovno stižu sumnjive SMS poruke u kojima se od njih traži da hitno podmire navodni dug za električnu energiju. Poruke se lažno predstavljaju kao da dolaze od HEP grupe, a cilj prevaranata je krađa osobnih podataka, piše Net.hr.
Policija apelira na građane da ne nasjedaju – riječ je o pokušaju internetske prijevare. Ako ste zaprimili ovakvu poruku, ne otvarajte poveznice i ne ostavljajte svoje podatke.
Više o tome kako prepoznati ovakve poruke i kako se zaštititi donosi novinar Boris Mišević u prilogu za RTL Danas, gdje razgovara s Marijom Žužul iz HEP Elektre.
Na koji način HEP komunicira s klijentima?
Pa HEP prvenstveno nastupa prema svojim kupcima na transparentan način. Naši kupci su nas upravo informirali o svim ovim prevarama koje trenutačno vidimo. Mi smo u smislu zaštite svojih kupaca odmah stavili informaciju na naše službene internet stranice i primjere kako te poruke najčešće izgledaju.
Zapravo takve poruke uopće ne šaljete
Takvu vrstu poruka nikada ne šaljemo u kojima od kupaca tražimo unos podataka ili njihovih bankovnih kartica.

Ono što je očito na ovoj poruci je taj link koji je ključan za prevaru. Vi ste istražili, što se dogodi kad se klikne na to?
S ciljem što bolje pomoći našim kupcima, mi smo kliknuli na taj link, što nikako ne savjetujemo našim kupcima da naprave jer smo vidjeli da iza tog linka traže vas osobni podaci, što svi znamo da je užasno osjetljivo. Ili izvršenje uplate za nepostojeće dugovanje. Naravno, ta sredstva ne idu HEP-u već nekakvim računima koji se skrivaju iza tih poruka.
Koji je još savjet vašim klijentima? Ako žele platiti račune vidjeti, informacije o računima gdje da idu da to naprave?
Svim našim kupcima uvijek su na raspolaganju naši kontakti na našim službenim internetskim stranicama, tu uvijek mogu provjeriti i sadržaj poruke je li istinita, da li iza nje stoji HEP. Kada je riječ o kupcima HEP Elektre, oni dodatno imaju na raspolaganju aplikaciju Moj račun posredstvom koje mogu vidjeti zaista svoje stanje uplate zaduženja, postoji li dugovanje ili ne postoji. Tako da iz svojih domova mogu imati sve informacije i raskrinkati sve ovakve poruke.