veliko istraživanje
Više od 85 posto učitelja je za zabranu mobitela u školama, učenici podijeljeni
U istraživanju je sudjelovalo 1705 učitelja i učiteljica te 3706 učenika i učenica petih razreda kao i 3866 učenika i učenica sedmih razreda iz 84 osnovne škole u Hrvatskoj
Institut za društvena istraživanja u Zagrebu objavio je rezultate po kojima više od 85 posto svih učitelja i učiteljica podržava zabranu korištenja mobitela u školama. Učitelji i učiteljice predmetne nastave nešto više u odnosu na učitelje i učiteljice razredne nastave. Također, značajan dio učenika zagovara zabranu. Opsežno nacionalno istraživanje provedeno je u razdoblju u svibnju i lipnju 2022. godine, prenosi Danas.hr.
U njemu je sudjelovalo 1705 učitelja i učiteljica te 3706 učenika i učenica petih razreda kao i 3866 učenika i učenica sedmih razreda iz 84 osnovne škole u Hrvatskoj.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Cjelokupna dinamika smrtnog stradavanja nije još utvrđena
-
Njihova ljubavna priča sada ulazi u novo poglavlje, ispunjeno zajedničkim snovima, srećom, ali i pokojim izazovom
-
Za one koji imaju od čega štedjeti dobra vijest. Konačno rastu kamate na štednju. U Hrvatskoj za sada jedna banka, dok je taj trend već mjesecima prisutan u Europskoj uniji
Učenici petih razreda podijeljeni su po pitanju zabrane korištenja mobitela u školama. Zabrani se protivi 47,4 posto učenika, a 52,6 posto njih je podržava. Učenici sedmih razreda većinski se protive zabrani, njih gotovo 70 posto (68,9), a nešto manje od trećine zabranu podržava.
"Učenička perspektiva o zabrani korištenja mobitela u školama ukazuje na složenost ove teme. Učenici/ce petog razreda su izrazito podijeljeni oko pitanja zabrane korištenja mobitela u školama, pri čemu nešto više od polovine učenika/ca podržava ideju zabrane (52.6%). Nisu uočene razlike u odgovorima s obzirom na spol, regionalnu lokaciju škole, školski uspjeh i obrazovni status oca", tumače autori
Sklonost zabrani iskazana od strane velike većine učitelja/ica, ali i značajnog dijela učenika/ca, ukazuje da je korištenje mobitela u hrvatskom osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju neprikladno te da se ne koriste brojne mogućnosti digitalne tehnologije u školama. S obzirom na sveprisutnost mobitela u svakodnevnom životu učenika/ca, kao i na sve češće zahtjeve za korištenjem mobitela u odgojno-obrazovne svrhe tijekom nastavnog procesa potrebno je povesti stručnu i javnu raspravu o sljedećem:
"Treba li, s kojom svrhom i kako omogućiti korištenje mobitela u osnovnoj školi? Rezultati pozivaju na raspravu između svih uključenih u složeni život škole te na uvažavanje različitih perspektiva – posebice učeničke. Dogovor o pitanju korištenja mobitela u svakoj školi postignut suradnjom svih zainteresiranih dionika – učitelja, učenika, ravnatelja, stručnih suradnika i roditelja predstavlja najbolje jamstvo da se zajednička odluka o tom pitanju sprovede u djelo", navode autori.
Izdvojeno
-
Ponekad vam se čini da mamurluk traje dva dana, a nekad se probudite s osjećajem da niste pili. Međutim, ni jedno ni drugo nije pravi pokazatelj koliko je zapravo alkohola u vašem organizmu
-
Prošlo ljeto u Europi zbog vrućina je umrlo 60 tisuća ljudi. A već se najavljuje da će iduće ljeto biti još gore, kako u Europi, tako i kod nas u Hrvatskoj
-
Dvojcia mladića, iz nama nepoznatih razloga, potukli su se na križanju Trpimirove i Vukovarske ulice
-
Čak 95 posto takvih nekretnina proda se i prije nego su završene
Reci što misliš!