"bez alternative"
Lidl najavio da uvodi velike promjene, Slavoncima se neće baš svidjeti
Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama
Trgovački lanac Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog podrijetla, pišu njemački mediji.
Na policama trgovina u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, prenosi Fenix-magazin.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
Lidl se želi prilagoditi novim trednovima te najavljuje smanjenje udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.
Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji.
Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.
Ne treba očekivati da će ova promjena brzo zaživjeti i na policama hrvatskih Lidl trgovina, ali sigurno je da u budućnosti isto možemo očekivati i kod nas.
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!