Mahom pozitivne reakcije izazvao je članak na temu 'Kava za kasnije', a koju je u Osijeku pokrenuo Barcelona Pub, ali sve je čini se ostalo na online reakcijama...
Samo na SiB.hr članak je pogledao više od 5 tisuća
ljudi, a lajkalo ga je više od 2,5 tisuće. Pridodamo li
tome i ostale portale brojka ljudi koji su se upoznali s akcijom
je zasigurno nekoliko desetaka tisuća.
Ukoliko znamo da u Osijeku ima manje od 100 tisuća stanovnika
možemo slobodno reći kako je više od desetine ljudi vidjelo o
čemu se radi. I što se dogodilo? Baš ništa, niti jedna kava za
poslje nije naručena od kada je priča krenula u medije.
“Prethodna dva dana dogodio se jedan od najboljih feedbackova
na neku našu obavjest. Naravno, radi se o kavi za kasnije. E
sada, naveo sam to ističući kako smo ponosi, ali naglašavajući
koliko je ljudi došlo do informacije. No, niko nije naručio ni
jednu “kavu za kasnije”, stoga, da ne bi ostalo na cool smo,
bravo, pokušajte to učiniti i slobodno ako mislite da bi ta kava
mogla biti za nekoga, pošaljite ju/ga da ju popije, da se ugrije
malo, jer, prezimili smo zimu, još da prezimimo proljeće i da
vidiš disko,” poručili su iz Barcelone Puba.
Radi li se o nepovjerenju ili nečem drugom teško je reći, ali
čini se kako su svi načelno za akciju, ali kada istu treba i
poduzeti teško se odlučujemo za nju.
SiB.hr