Predstavljena i digitalna platforma Oskar
Održan Stručni skup o samovrednovanju i osiguravanju kvalitete
Cilj stručnog skupa razmjena je prakse u području samovrednovanja i razvoja sustava osiguravanja kvalitete regionalnih centara kompetentnosti, a posebno u području razvoja standarda kvalitete, digitalnih platformi, aktivnosti učeničkog vrednovanja nastavnoga procesa, karijernih centara, repozitorija završnih radova, vanjskog vrednovanja i akademisa
Regionalni centar kompetentnosti Ugostiteljsko-turističke škole, Osijek u suradnji s Visokim učilištem Algebra organizirao je u hotelu Osijek dvodnevni Stručni skup o samovrednovanju i osiguravanju kvalitete u regionalnim centrima kompetentnosti.
Tom prigodom predstavljena je digitalna platforma Oskar koja je nastala u projektu VirtuOS.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Projekt je dobio sve dozvole i sve bi uskoro moglo u realizaciju
-
Povećanju broja posjetitelja tržnice zasigurno doprinosi i Zeleni četvrtak, manifestacija kojom se želi potaknuti građane na, prije svega, usvajanje zdravih prehrambenih navika
-
Na naizgled jednostavno pitanje kandidat je ponudio potpuno neočekivani odgovor
„Iznimno sam zadovoljna suradnjom sa sve četiri partnerske škole.
Digitalna aplikacija koju smo simbolično nazvali Oskar je
aplikacija koja će vrednovati sve aktivnosti koje su nove u našoj
školi. Aplikacija će obuhvatiti učeničko vrednovanje nastavnog
procesa, repozitorij završnih radova naših učenika i stručnih
radova naših nastavnika, što je specifičnost i po prvi put se
odvija u jednoj srednjoj strukovnoj školi. Oskar također obuhvaća
Akademis i rad Karijernog centra što dosad u strukovnim školama
nije bio slučaj. Također, i ranije su učenici u procesu
samovrednovanja koje provodimo kao srednja strukovna škola za
Agenciju strukovnog obrazovanja i obrazovanja odraslih bili
anketirani u različitim pitanjima, kako bismo detektirali i
otklonili pojedine probleme. Učeničko vrednovanje nastavnog
procesa pak je nešto što je također novost, a odnosi se na
motiviranje nastavnika i učenika za proces vrednovanja”,
istaknula je Ksenija Kesegi-Krstin,
koordinatorica vrednovanja i osiguranja
kvalitete u Regionalnom centru kompetentnosti
Ugostiteljsko-turističke škole, Osijek.
Cilj stručnog skupa razmjena je prakse u području samovrednovanja i razvoja sustava osiguravanja kvalitete regionalnih centara kompetentnosti, a posebno u području razvoja standarda kvalitete, digitalnih platformi, aktivnosti učeničkog vrednovanja nastavnoga procesa, karijernih centara, repozitorija završnih radova, vanjskog vrednovanja i akademisa.
„Visoko učilište Algebra posjeduje veliko iskustvo u osiguravanju
i uspostavljanju
mehanizama kvalitete. Radimo to proteklih 15 godina kroz rad na
visokom obrazovanju i obrazovanju odraslih. Ponosni smo što
možemo kroz regionalne centre kompetentnosti pomoći strukovnim
školama, u ovom slučaju Ugostiteljsko – turističkoj školi u
Osijeku i partnerskim školama iz Đakova, Požege, Vinkovaca i
Virovitice, tijekom uspostave mehanizama kvalitete. To bi ukratko
značilo da struka ima određena pravila kojima se uspostavlja
proces samovrednovanja, uz pomoć standarda kvalitete koji su
propisani na državnoj razini, a u slučaju regionalnih centara
kompetentnosti omogućeno je da oni sami uspostavljaju standarde
kvalitete. Ključ je zapravo u detektiranju nečega što je možda
malo lošije, isticanje pozitivnih primjera te potom rad na
unapređenju pojedinih područja“, naglasio je Domagoj
Švigir, savjetnik za razvoj sustava obrazovanja u
Visokom učilištu Algebra.
Ciljnu skupinu čine voditelji i koordinatori regionalnih centara
kompetentnosti, ravnatelji
strukovnih škola, koordinatori samovrednovanja u školama i
regionalnim centrima.
„Došli smo do točke kada trebamo osigurati proces vrednovanja našeg regionalnog centra kompetentnosti što je bitna stavka tijekom uspostave RCK. Provodimo samovrednovanje našeg centra što je možda nekad zapostavljeno i nekima se čini manje značajno, a ja bih rekao možda stavka koju ljudi ne percipiraju ozbiljno. Mi smo pak tu činjenicu prepoznali kao nešto itekako bitno i značajno jer općenito da bi uopće došli do ostvarenja nekog cilja moramo ga biti u mogućnosti vrednovati. Dakle, ocijeniti ga te prikazati rezultate do kojih smo došli. Kroz naše samovrednovanje uspostavit ćemo platformu Oskar na kojoj će se nalaziti naš Akademis, odnosno Dom učenika Ugostiteljsko-turističke škole i hostel, kao i repozitorij završnih učeničkih radova, te će krajnji rezultat naposljetku biti kako učenici prolaze kroz proces obrazovanja u našoj školi“, napomenuo je Andrej Kristek, ravnatelj RCK Ugostiteljsko-turističke škole, Osijek.
Regionalni centar kompetentnosti Ugostiteljsko-turistička škola Osijek u okviru EU projekta - UP.03.3.1.05.0006 VirtuOS – uspostava regionalnog centra kompetentnosti kao i kampanje promocije strukovnih zanimanja #BudiVirtuOS preuzela je ulogu promicatelja strukovnog obrazovanja, inicijatora upisa zanimanja u sektoru turizma i ugostiteljstva, predvodnika i donositelja promjena opće percepcije u svrhu podizanja i promocije kvalitete ugostiteljsko-turističkih usluga te cjelokupnog sustava obrazovanja u redovnoj i praktičnoj nastavi s ciljem kreiranja kompetentnog kadra, spremnog za tržište rada, te rasta kvalitete usluga i podizanja radnih uvjeta u okruženjima budućih poslodavaca.
Izdvojeno
-
Donosimo vam recept za skuhati pravi baranjski fiš paprikaš i domaću tjesteninu
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
Reci što misliš!