Vijesti / Osijek

hladni radijatori

Dio Osječana i dalje bez grijanja, HEP dio kvarova otklonio, ali za dio još nema rješenja

Dio Osječana i dalje bez grijanja, HEP dio kvarova otklonio, ali za dio još nema rješenja
Ivica Galović/PIXSELL

Sezona grijanja ove je godine počela kasnije nego ikad, a sad su se pojavili i novi problemi

Dio građana Osijeka i dalje nema grijanja. Vijest je to koju su nam proslijedili naši čitatelji, a što se događa pokušali smo saznati u HEP Toplinarstvu.

Kako su nas uputili stanari jedne od zgrada, stanovi na višim katovima niti sredinom studenog i dalje su hladni, a rješenja za dio njih nema na vidiku. Prema njihovim informacijama grijanja tako nema u dijelu zgrada na Sjenjaku, Vijencu Ivana Meštrovića te u Trpimirovoj ulici.

grijanje
radijatori hladni Jutarnja temperatura zraka blizu 0°C, HEP prati prognozu i čeka s uključenjem grijanja

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

"HEP-Toplinarstvo d.o.o. je u gradu Osijeku u zadnjih nekoliko dana zaprimilo reklamacije vezano za lošiju kvalitetu grijanja, a u određenim slučajevima i prestanak grijanja na pojedinim ogrjevnim tijelima u stambenim prostorima krajnjih kupaca, što je uobičajeno na početku svake sezone grijanja. Naime, navedene poteškoće su posljedica izvođenja radova i pražnjenja unutarnjih instalacija grijanja u razdoblju izvan ogrjevne sezone u zgradama spojenim na toplinski sustav", kažu u HEP-u i tako lopticu prebacuju na same stanare.

Stanari pak kažu kako je prema njihovim informacijama problem nastao nakon zamjene dijela toplovoda u sklopu velike rekonstrukcije, ali nitko to ne želi potvrditi i službeno.

U HEP Toplinarstvu pak kažu kako je odmah po zaprimanju reklamacija njihova dežurna služba izvršila uvid na terenu i pristupila hitnom otklanjaju uzroka poteškoća s grijanjem.

"Poteškoće smo u većini slučajeva otklonili na način da smo očistili hvatače nečistoća u toplinskim podstanicama ili odzračili nakupine zraka koje uzrokuju prekide grijanja na najvišim dijelovima unutarnjih instalacija centralnog grijanja", dodaju u Toplinarstvu, ali ne dodaju što je uzrok kvara u ostalim zgradama niti kad će krajnji kupci osjetiti toplinu u radijatorima.

"Ovim putem napominjemo da krajnji kupci koji imaju poteškoće s kvalitetom grijanja iste mogu prijaviti od 0 do 24 sata Dežurnoj službi HEP-TOPLINARSTVA d.o.o. Pogon Osijek na besplatni telefon 0800 1003", poručuju iz HEP Toplinarstva.


Izdvojeno

Reci što misliš!