Vijesti / Osijek

marketinška priča ekonomskog fakulteta

Osječki studenti ekonomije odradili marketinški projekt za novu igraonicu

Osječki studenti ekonomije odradili marketinški projekt za novu igraonicu

Astro Garden će uz najsuvremeniju igraonicu najmlađima ponuditi i mogućnost proslave rođendana kao i brojne edukativne radionice

Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku već dugi niz godina uspješno surađuje s brojnim poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Primarni cilj suradnje je da studenti primjene svoja stečena znanja u praktičnom dijelu. Svaki projekt započinje idejom i željom za promjenom ili stvaranjem nečeg novog pa tako i ovaj projekt koji je pokrenula izv.prof.dr.sc. Helena Štimac na kolegiju Marketinško planiranje s poslovnim subjektom Astro Garden.

"Rad sa studentima je u današnje vrijeme prilično izazovan s obzirom na cjelokupno okruženje u kojem se nalazimo. Povezivanje s praksom je nužno jer kroz takve projekte studenti dobiju približan osjećaj kako je na tržištu rada. Izrada kvalitetnog marketing plana nije jednostavno i zahtjeva puno istraživanja, analize, kreative i zajedničkog rada. Ovakve suradnje su izvrsne, kako za studente tako i za poslovne subjekte s kojima surađujemo." - Helena Štimac, izvanredna profesorica Katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Astro Garden osnovan je s prvotnom idejom – povezati nepovezivo. Tema igraonice je Svemir, a igraonica je opremljena vrhunskim, suvremenim i potpuno sigurnim komponentama. Kapacitet igraonice je preko 100 djece u istom trenutku uz mogućnost proslave dječjih rođendana.

"Ideja se rodila u samom prostoru u želji da se najatraktivniji gradski prostor učini zanimljivim za sve građane. Astro Garden će omogućiti roditeljima da u miru provedu kvalitetno vrijeme, dok im se djeca zabavljaju i uče u potpuno sigurnom okruženju.
Astro Garden će uz najsuvremeniju igraonicu najmlađima ponuditi i mogućnost proslave rođendana kao i brojne edukativne radionice. Zabava za cijelu obitelj naša je nit vodilja." – Dino Homan, začetnik ideje Astro Gardena.

Suradnja je započela u veljači 2021. godine, kada su poslovni klijenti Karla Bogdan i Dino Homan studentima 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing, predstavili sadržaj i plan projekta Astro Garden. Na marketinškom planu radilo se gotovo puna 3. mjeseca.

"U projekt smo htjeli uključiti što više mladih ljudi pa se suradnja sa studentima činila kao izvrsna ideja. Studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku ispunili su sva naša očekivanja. Njihove radove, skupa sa nebrojeno puno ideja, definitivno ćemo primijeniti u daljnjem poslovanju. Ovim putem im se želimo zahvaliti na njihovom trudu da svi zajedno ovaj projekt učinimo najboljim za sve građane.", rekao je Dino Homan. 

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Od ukupno 12 timova koji su sudjelovali u ovom projektu pobjednički tim je pokazao sve svoje kvalitete tijekom pisanja samog rada. Rad je kompletan, realno izveden i primjenjiv s puno raznih ideja, prijedloga i strategija kako uspješno promovirati igraonicu Astro Garden. Članovi pobjedničkog tima su Karla Jurendić, Marija Klen, Patricia Kovačević, Mia Pavošević i Ana Vučković.

"Prvenstveno se želim zahvaliti izv.prof.dr.sc. Heleni Štimac što nam je kroz svoj kolegij omogućila rad na konkretnom primjeru, odnosno suradnju s Astro Gardenom. Smatram da je od velike važnosti raditi na konkretnim i stvarnim projektima jer se tim putem bolje stječe znanje i gradi iskustvo za buduće izazove. Naravno, isto tako se želim zahvaliti i poduzeću Astro Garden što su nam pružili svoje povjerenje i podijelili s nama razne informacije kako bi što bolje realizirati projektni zadatak. Na kraju krajeva i što su vjerovali da smo sposobni odraditi ovako bitnu stavku za njihovo poslovanje. Iznimna mi je čast što sam protekla tri mjeseca bila dio tima u kojemu je svaki član dao svoj maksimum. Mišljenja sam kako smo kroz ovaj projekt postigli znanja i vještine koje će nam itekako poslužiti u daljnjem razvoju i zaposlenju. Također, ovim putem želim poručiti svim studentima da budu što aktivniji oko ovakvih projekata i zadatka jer se trud zaista isplati." – Marija Klen, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing. 

 

„Zahvalna sam na prilici koju nam je pružila izv.prof.dr.sc. Helena Štimac. Posljednjih mjeseci smo moj tim i ja osmišljavali marketing plan za Astro Garden te smo ga nadopunjavali istraživanjima, idejama i analizama. Ovo iskustvo nam je pomoglo u izražavanju kreativnosti, snalažljivosti te smo povezali teorijsko znanje i primijenili ga u praktičnom dijelu. Sretne smo što smo pobijedile jer smo od početka imale veliku motivaciju u timu, a i time smo dokazale same sebi da se upornost, trud i rad na kraju uvijek isplate!“ – Karla Jurendić, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing

 

Uz najbolji tim istaknuo se još jedan tim koji je također prikazao kreativne ideje kroz svoj rad ali i svoje prezentacijske vještine čime je osvojio sve prisutne. Članovi tog tima su Dino Čuić, Tomislav Džunja, Marija Jurić, Jelena Stjepanović i Lucija Živković.

 

„Za sve nas ovo je jedno posebno iskustvo. Sretni smo i zahvalni što smo imali priliku sudjelovati u ovakvom projektu. Sam projekt naučio nas je kako teorijsko znanje primijeniti u praktično i to će nam biti od velike pomoći u budućnosti kada izađemo na tržište rada. U projekt smo uložili puno energije i vremena što je u nekim trenucima znalo biti iscrpljujuće uz sve ostale fakultetske obaveze, no pokazalo se da se itekako isplatilo. Ova pobjeda je dokaz da se svaki trud i svi uloženi napori, ipak na kraju isplate i da je sve moguće ukoliko to jako želiš. Zahvaljujem se profesorici Štimac i poslovnom subjektu Astro Garden na pruženoj prilici koji su prepoznali naš trud i rad.“ – Lucija Živković, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing

 

Kroz pročitane i proučene marketinške planove Astro Garden je bogatiji za mnoštvo inovativnih i zanimljivih ideja koje će im izuzetno pomoći u daljnjem razvoju, dok su studenti pokazali svoju proaktivnost, kreativnost i inovativnost što je ključno za svaki projekt kako bi se osigurala njegova uspješnost. Studentima su dodijeljene potvrde za najbolji marketinški plan te novčane nagrade.

 

Ovo je bila još jedna u nizu uspješnih suradnji Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj te su studenti stekli nova znanja i vještine i jedno potpuno novo, posebno iskustvo tijekom studiranja.

 

Izdvojeno


Reci što misliš!