čeka ga velik posao
Što čeka novog direktora ZL Osijek? Letova nema, ali potencijal postoji
Na zatvorenom dijelu jučerašnje sjednice Vlade RH skupštini Zračne luke Osijek predloženo je imenovanje Ivana Kosa za direktora, na razdoblje od najduže šest mjeseci, a do provedbe postupka imenovanja direktora putem javnog natječaja
Opširnu analizu što čeka novog direktora Zračne luke Osijek objavio je portal Croatian Aviation.
Novi direktor zračne luke dolazi u Osijek koji za ovo ljeto nema najavljenu niti jednu međunarodnu liniju. Ova zračna luka danas ovisi isključivo o domaćim letovima Trade Aira i Croatia Airlinesa koje financira država, ostalo se svodi na povremene (ad-hoc) charter dolaske zrakoplova u Osijek.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Projekt je dobio sve dozvole i sve bi uskoro moglo u realizaciju
-
Povećanju broja posjetitelja tržnice zasigurno doprinosi i Zeleni četvrtak, manifestacija kojom se želi potaknuti građane na, prije svega, usvajanje zdravih prehrambenih navika
-
Na naizgled jednostavno pitanje kandidat je ponudio potpuno neočekivani odgovor
Potencijal luke leži u činjenici da je značajan broj stanovnika slavonskih županija iselio u Europu (Irska, Velika Britanija i Njemačka) pa, ako već nema redovnih linija s obzirom na slabije razvijen turizam u odnosu na obalu, onda postoji niz mogućnosti u uspostavljanju redovnih (barem sezonskih) linija kojima bi se koristili upravo iseljenici i njihove obitelji.
Prije svega se tu radi o liniji između Dublina i Osijeka, Londona i Osijeka, te pojedinih destinacija u Njemačkoj.
Ryanair je bio taj koji je posljednji prometovao na liniji između Londona i Osijeka no zračna luka nagomilala je više od 3 milijuna kuna duga prema ovom prijevozniku i isti je, sasvim opravdano, prekinuo promet prema Zračnoj luci Osijek. Dug nije saniran niti nakon podizanja kredita, a bez plaćanja duga Ryanairu ovaj se prijevoznik sigurno neće vratiti u Osijek, a upravo bi Ryanair mogao povezati Osijek i Dublin (unatoč bazi u Zagrebu prema kojoj trenutno nema najavljene linije iz Irske). Također, Ryanair bi mogao Osijek povezati i s Njemačkom, a nema sumnje ni da bi Eurowings bio zainteresiran za razgovore na tu temu.
Od četiri međunarodne linije koliko ih je prije svega nekoliko godina imao Osijek (Stuttgart, Köln, London i Basel) trenutno ne postoji ni jedna. Dijelom je za to kriva i korona kriza, no još više uprava koja nije bila na visini zadatka.
Upravljati jednom zračnom lukom kao što je Osijek sigurno nije lako, na upravi je da se bori za svakog putnika, svaku liniju i svaki euro koji se može uložiti u sjedalo prema i iz Osijeka. Bez takve aktivnosti Osijek (p)ostaje mali aerodrom bez međunarodnih linija.
Ivan Kos ranije je bio predsjednik Uprave osječke Opeke te predsjednik Hajduka a uskoro će postati v.d. direktora zračne luke. U vrijeme obnašanja ove dužnosti ima priliku za istim stolom okupiti predstavnike Hrvatske turističke zajednice, lokalnih turističkih zajednica te Grada Osijeka i Osječko-baranjske županije te iznaći financijska sredstva kako bi se obnovio međunarodni promet u ovoj zračnoj luci.
Izdvojeno
-
Donosimo vam recept za skuhati pravi baranjski fiš paprikaš i domaću tjesteninu
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
Reci što misliš!