Odmah na početku reći ćemo i odgovor na pitanje iz naslova: IMA! Osijek dugo nije imao mlađu ekipu, a u sezonu nikada nije krenuo s manje očekivanja.
Sivilo koje se nadvilo oko kluba odlaskom ponajboljih igrača u
klubove rivale tijekom pripremnog razdoblja postajalo je samo sve
tamnije i tamnije kako se sezona približavala. Ipak, samo
nekoliko dana prije prve domaće utakmice došlo je do određenog
klika u mentalnom sklopu u upravi kluba koja je odlučila dio
marketinških aktivnosti prepustiti mladim snagama, a sve to
rezultitralo je za Osijek gotovo neralnom situacijom.
Na stadionu se okupilo više od 2000 ljudi, a
godišnjih ulaznica prodalo se u četiri dana gotovo jednako koliko
i tijekom cijele protekle sezone. Sigurno ljudi koji su došli na
stadion nisu naivci i nisu očekivali da će na terenu gledati
Barcelonu, te ljude je nešto natjeralo da se odazovu pozivu na
stadion.
Online kampanja #MojGradMojKlub te aktivnija
promocija u ostalim medijima dovukli su te ljude na stadion.
Kažemo dovukli jer u današnje doba kada je sve dostupno na
televiziji umjetnost je privući toliko ljudi na neki događaj.
Klub je kupcima godišnjih ulaznica osigurao simpatične poklone,
po prvi puta u uvodu utakmice navijači su mogli saznati povijest
susreta momčadi na terenu, najstarijim kupcima godišnjih ulaznica
uručeni su prigodni poklon paketi, Osijek je 55 minuta igrao vrlo
dobar NOGOMET bez suludog ispucavanja… Pljesak na kraju susreta
dovoljno je rekao o igri, a prava je šteta što Osijek
nije došao do bodova. Ukratko, sinoć je bilo svega osim
malo sreće i puno iskustva.
Baš zbog tih stvari ostaje nada da ljudi ovaj poraz neće
zamjeriti i da će ponovo doći na stadion već za dva tjedna kada
gostuje Slaven Belupo. Nogomet se sinoć vratio u
Osijek, a kada se vrati i publika uz onaj svoj
huk s istoka i jugoistoka sve će biti puno
svjetlije i optimističnije. Preduvjeti za to postoje, a na vama
je da dođete i pokažete kako Osijek navija za Osijek!
Navijač s istoka