online i na 'benzama'

Danas počinje prodaja ulaznica za utakmicu Hrvatske i Češke u Osijeku: Evo gdje i kako ih možete kupiti

Borna Jaksic/PIXSELL

Od ove godine, osim novog, moderniziranog sučelja za prodaju ulaznica, HNS je uveo još jednu bitnu novost kojom je kupovina ulaznica sada jednostavnija i modernija. Sve ulaznice se nalaze isključivo u novoj HNS-ovoj aplikaciji za mobilne telefone, te više nema potrebe za ispisivanjem ulaznica

Danas počinje prodaja ulaznica za utakmicu između Hrvatske i Češke koja će biti odigrana 9. lipnja u Osijeku, na Opus Areni od 20:45 sati.

HNS je objavio kako ulaznice prodavati online i na odabranim Petrolovim benzinskim crpkama (Strossmayera, Trpimirova i Mandićeva). Za prodaju na benzinskima rečeno je da počinje u 14 sati, dok su za online prodaju napisali sam oda počinje “tijekom dana”. Vjerojatno će to biti u 13 sati kao što je bilo i za prijašnje utakmice.

Cijene ulaznica iznose za 1. kategorija (Zapad sredina i Istok sredina): 50 €, 2. kategorija (Zapad bočno i Istok bočno): 40 € te 3. kategorija (Sjever i Jug): 25 €.

“Od ove godine, osim novog, moderniziranog sučelja za prodaju ulaznica, HNS je uveo još jednu bitnu novost kojom je kupovina ulaznica sada jednostavnija i modernija. Sve ulaznice se nalaze isključivo u novoj HNS-ovoj aplikaciji za mobilne telefone, te više nema potrebe za ispisivanjem ulaznica. Kupovina se i dalje obavlja na HNS-ovom portalu za ulaznice, ali ćete sada, umjesto ispisivanja, ulaznice preuzeti u mobilnoj aplikaciji, s kojom ćete ući na stadion. Opcija ispisivanja ulaznica kod kuće (“print at home”) više nije dostupna. Sve informacije o načinu i vremenu preuzimanja ulaznica unutar svoje mobilne aplikacije dobit će svi kupci nekoliko dana prije utakmice, putem e-pošte prijavljene kod kupovine ulaznica”, kažu iz HNS.

Ulaznice samo na pametnim telefonima

Pravo na kupovinu ulaznica imaju isključivo državljani Republike Hrvatske, bez obzira na adresu prebivališta, uz popunu traženih osobnih podataka. Jedna osoba može kupiti najviše četiri (4) ulaznice. Osim svojih podataka, kupac unosi i podatke o drugim navijačima za koje kupuje ulaznice. Sada kod unosa osobnih podataka kod svake osobe trebati unijeti još i e-mail adresu na koju će biti vezana mobilna aplikacija na koju će se dostaviti mobilna ulaznica.

“Najbolje je da svatko ima ulaznicu na svome mobitelu i da se kod svake osobe unese njegova e-mail adresa, a za one osobe koje nemaju e-mail adresu ili koje nemaju mobilne telefone na koji mogu preuzeti aplikaciju treba upisati e-mail adresu nekoga tko će s tom osobom ući na stadion i onda kod sebe imati ulaznicu za sebe i za tu osobu”, objašnjava HNS.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest