Promo / Gospodarstvo

smatrica ima akciju

Vrlo povoljno i u samo nekoliko poteza do karata za javni gradski prijevoz

Vrlo povoljno i u samo nekoliko poteza do karata za javni gradski prijevoz

Korisnicima usluga online plaćanja su jednostavnost i sigurnost pri korištenju najbitniji faktori građenja povjerenja prema takvom tipu plaćanja. Smartica, prva aplikacija za mobilno plaćanje putnih karata javnih prijevoznika, konstantno se prilagođava potrebama svojih korisnika te zbog toga nudi mogućnost direktnog kartičnog plaćanja. Korisnici Mastercard i Maestro kartica tijekom ljetnih mjeseci ostvaruju 50 posto popusta pri kupnji karata za javni gradski prijevoz.

„Gotovo pet milijardi ljudi u svijetu koristi mobilne telefone, a struka predviđa da će do 2022. u Europi biti više bezgotovinskih transakcija od onih koje podrazumijevaju gotovinu. Mastercard je predan pružanju praktičnog iskustva korisnicima, a upravo su inovacije poput Smartice konkretan primjer ostvarivanja vizije o omogućavanju plaćanja preko svakog povezanog uređaja“, istaknula je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

Aplikacija za bezbrižno putovanje gradskim prijevozom

Aplikacija Smartica, koju je lansirala tvrtka A1 Hrvatska, koristi se za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih prijevoznih karata. Prilikom kupnje digitalne karte unutar aplikacije korisnik dobiva potvrdu o plaćanju sa svim podacima o naplaćenom iznosu, a karta ostaje pohranjena u aplikaciji te je spremna za aktivaciju prilikom ulaska u vozilo. Podaci o svim obavljenim kupnjama kao i statusi karata dostupni su na uvid u aplikaciji u bilo kojem trenutku. Smartica je trenutno dostupna u Osijeku, Rijeci i Zadru, ali u planu je širenje u više gradova. Aplikaciju korisnici svih mobilnih operatora mogu preuzeti na servisima Google Play i Apple Store.

VIP 201710 13307 Smartica Banner 320x50 1

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Fleksibilan izbor plaćanja

U aplikaciji je moguće  plaćanje putem SMS-a, kreditnih/debitnih kartica Mastercard i Maestro te ostalih kartičnih brendova. Implementacijom mogućnosti kartičnog plaćanja, korisnicima je omogućena dodatna fleksibilnost u upravljanju izvorima plaćanja kao i bezbrižno putovanje javnim prijevozom jer nisu više opterećeni pripremanjem novčanica za kupnju karata. Opcija je to koja odgovara rastućim željama korisnika za cjelovitim digitalnim rješenjima.

Promo

 


Izdvojeno

Reci što misliš!